לאחר הכנס, חשוב להקצות זמן מיוחד כדי להתקשר ללידים שנאספו

לאחר כל המאמץ שהושקע במתן חסות לכנס, יהיה זה בזבוז משווע אם לאנשי המכירות בארגון לא יתאפשר הזמן להתקשר ללידים הרבים שנאספו. חשוב, אם כן, להקצות לכך זמן מיוחד, ואף לשכור אנשי טלמרקטינג ולקבוע פגישות עבור אנשי המכירות. שימוש בדואר האלקרוני לשליחת תודה, או הצעה מכירתית ללידים יכול להניב תוצאות מצוינות בסמוך לאירוע.

מאת בועז שיינהרץ, מנכ"ל משותף בפורטל הפקת האירועים והקד"מ "מפיק"


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה