כיצד לבחור מעבדת סלולר בלי לטעות?

תיקון המכשיר הסלולרי הפך  לאחד השירותים הכי הנחוצים והבסיסיים עבור רוב רובנו. הטלפונים הניידים הפכו לחכמים וממלאים תפקידים רבים מאוד במהלך היומיום שלנו. לכן חשוב מאוד שיהיה לכל אחד מאיתנו מעבדת סלולר שהוא סומך עליה. חשוב מאוד שהמעבדה תהיה יעילה זמינה ואיכותית שנוכל לתקן את המכשיר במידה והוא מתקלקל או עובר תאונה כלשהי. לעומת זאת אם אנו גרים לדוגמה בחדרה ונקליד " מעבדת סלולר חדרה " יופיעו לנו לא מעט תוצאות. אז איך נדע לבחור באיזו מעבדה מבין כל התוצאות שיופיעו לנו מומלץ לבחור?

במאמר זה נציין מספר נקודות חשובות שרצוי לקחת בחשבון כאשר אנו נגשים לבחור מעבדת סלולר לתיקון המכשיר הנייד. על ידי שמירה על נקודות שנציג פה, תוכלו להבטיח סיכויים טובים מאוד לתקן את טלפון הסלולרי שלנו בצורה טובה ובמחירים הוגנים –

טכנאים מוסמכים במעבדה מרצועית

אולי הדבר הכי חשוב שצריך לוודא הוא כי מדובר במעבדה מקצועית ולא פחות. שהטכנאים מוסמכים ובעלי ניסיון בתיקון סלולרי. בין אם אנו זקוקים לתיקון גלקסי או אייפון, חשוב גם שתוודאו כי המעבדה אליה אתם שוקלים לפנות מציגה תעודת טכנאי, כך שתוכלו להיות בטוחים כי הטכנאי הוא טכנאי מוסמך ומקצועי.

אחריות

בדקו טוב טוב מה בנוגע לאחריות. האם היא הניתנת על ידי אותה מעבדה? וזאת לפני שאתם מסכימים לתיקון כמובן. תיקון נייד סטנדרטי, החלפת מסך או כפתור בגלקסי או כל בעיה נפוצה אחרת, מגיעים לרוב עם כמה חודשי אחריות לכל הפחות. אל תקחו את המכשיר למעבדה אשר לא מציעה לפחות את האחריות הבסיסית עבור התיקון שבוצע.

השוואת מחירים בין המעבדות

בצעו השוואה בין ספקים שונים והמחירים שהם מציעים! כיום באמצעות פעולה פשוטה שניתן לעשות באינטרנט בכמה דקות תוכלו לחסוך הרבה כסף. לכן, הריצו בדיקת מחירים מהירה עבור התיקון הספציפי לו אתם זקוקים, ובסביבה בה אתם מחפשים (לדוגמה – "השוואת מחירים לתיקון אייפון", "השוואת מחירים ל- מעבדת סלולר בחדרה " וכו'). רצוי לערוך השוואה שכזו בעיקר כדי לוודא שאתם משלמים את המחירים הסטנדרטיים בשוק עבור התיקון לו אתם נזקקים. שלא "יעבדו עליכם" ושלא "יסבנו אתכם"!

לא פחות חשוב – הקירבה לבית

בגלל שתחום תיקוני הסלולר ומעבדות הסלולר פורח בשנים האחרונות בארץ, אפשר למצוא מעבדות תיקונים בכל מקום כמעט. כך שאין צורך להתרחק יותר מדי ממקום העבודה או אפילו מהבית. לכן, כבר בשלב ראשון, מומלץ לחפש באינטרנט מעבדה באזור בו אנו גרים! כפי שציינו, עבור מי שגר בחדרה והסביבה, חיפוש פשוט עבור- " מעבדת סלולר חדרה " וודאי יעלה מספר תוצאות, ומהן נוכל לבחור מעבדת סלולר שנראית לנו מתאימה! כל זאת, על פי שאר הפרמטרים המוזכרים כאן.

לסיכום, הנקודות החשובות שכדאי לזכור בעת בחירת מעבדת סלולר ראשית- עדיף להשקיע בחיפוש יסודי פעם אחת כמו שצריך, ולמצוא מעבדה איכותית! שנית – בדקו את נושא האחריות. אל תזלזלו בכל מה שקשור במקצועיות ואמינות המעבדה. וכמובן הקרבה למקום מגוריכם, כך שתוכל לשמש אתכם לאורך זמן.

הוסף תגובה