שירותי הובלה – לעבור דירה בקלות ובהצלחה

בניגוד לעבר שבו התגוררו אנשים באותו הכפר ובאותה הדירה לאורך כל ימי חייהם, החיים המודרניים מאופיינים במעברים. אנו עוברים דירה מסיבות שונות, אנו משפרים את תנאי הדיור, משנים את סביבת המגורים ועוד. העברת דירה דורשת שירותי הובלה מקצועיים המסייעים לנו להעביר את תכולת הדירה ממקום למקום. כדי להקל על מבצע ההובלה אספנו טיפים ועצות טובות שיאפשרו לכל אחד לעבור דירה בקלות, יחסית, ובהצלחה.

שירותי הובלה – שישה טיפים שיקלו על מעבר הדירה

הכינו תיק מיוחד לכל אחד מבני המשפחה, תיק שבו תארזו בגדים להחלפה, פיג'מה, כלי רחצה, מטען למכשיר הסולרי ועוד חפצים שאליהם תזדקקו בימים הראשונים עד שהדירה החדשה תהיה מאורגנת ומסודרת.

אם אתם גרים באזורים שבהם קיימת מצוקת חניה, רדו ביום ההובלה מוקדם בבוקר ושמרו על מקום חניה פנוי קרוב ככל האפשר לדירה שממנה אתם עוברים. ככל שהמובילים יצטרכו לסחוב את תכולת הדירה למרחק קצר יותר, כך מבצע ההובלה יסתיים מוקדם יותר ותכולת הדירה תישמר טוב יותר.

את החפצים היקרים קחו אתכם ברכב הפרטי שלכם. קחו אתכם את המחשב הנייד, את הטאבלט, את התכשיטים היקרים, תמונות יקרות ועוד חפצי ערך. שימו עין על הארנק ועל מכשיר הטלפון כדי שלא ייעלמו. את הבקבוקים שהתחלתם להשתמש בהם כמו שמן, שמפו, חומץ, יין ועוד ארזו באריזה כפולה ושימו בארגז מיוחד. אם יש לכם מקום ברכב, כדאי לקחת אותם אתכם.

מספרו את הארגזים וכתבו באותיות בולטות על כל ארגז לאיזה חדר הוא מיועד. במקביל הכינו רשימה מפורטת של מספרי הארגזים והחדרים שאליהם הם מיועדים. לאחר שהמובילים יגמרו לפרוק את כל הארגזים בחדרים, כדאי לבדוק האם כל ארגז מונח בחדר שאליו הוא מיועד. אל תשכחו לספור את הארגזים כדי לוודא שאף ארגז לא אבד.

אל תשכחו להכין טיפ למובילים ואם הימים חמים במיוחד רצוי להכין להם גם שתייה קרה ומרעננת. גובה הטיפ תלוי בגודל הדירה ובמספר החפצים שהם מעבירים. בדירות קטנות אפשר לתת טיפ נמוך יותר, אך בדירות גדולות מן הראוי לפצות את הסבלים שעבדו קשה. את הטיפ נהוג לתת במזומן, בררו עם בעל ההסעה כמה פועלים יגיעו והכינו את הכסף מבעוד מועד.

לאחר שעברתם דירה, אל תשכחו לעדכן את הכתובת החדשה. כדאי לדעת כי דואר ישראל מעניק שירות של "עקוב אחרי". במשך חצי שנה יעביר הדוור את הדואר הישן לדירה החדשה ללא תשלום.

הוסף תגובה