מתנה מקורית לנכד או נכדה: קופסת כלים אישית.

מתלבטים מה המתנה שתפתיע את הנכדים ותשמח אותם ? הפעם נכין בעצמנו המתנה, לא נקנה אותה : קופסת כלים אישית.

קחו קופסה ריקה – קופסת נעליים גדולה , למשל. עשו לה ציפוי מנייר טפט נדבק. כתבו על מכסה הקופסא את שם הנכד באותיות של "חידוש" הלבנה.
הכניסו לתוך הקופסה את החפצים שהוא מרבה לעסוק בהם: קופסת צבעים, קופסת צבעי מים וכמה מכחולים. מיכל דבק ונייר דבק. שימו מברג, פטיש, פלייר, כמה מסמרים בתוך קופסה קטנה ושקופה מפלסטיק, כמה ברגים בגדלים שונים בקופסא אחרת. חשוב וכדאי: סרט מדידה מתגלגל ממתכת. הזדמנות טובה ללמוד לקחת מידות של חפצים שונים.
נעבור כעת לפינת התפירה: כמה צבעי חוטים לתפירה, כמה מחטים מושחלים על נייר או פיסת בד, זוג מספריים קטן, אצבעון – רק בשביל הכיף! – וסרט מדידה. כמה טלאים צבעוניים להדבקה, אם המכנס נקרע בברך, כמה סיכות וכמה סיכות בטחון – רק ליתר בטחון.
כדי לעזור לו לאסוף סיכות שהתפזרו או מסמרים שנפלו, נכניס גם כמה מגנטים, מאלה שמקבלים על הדלת חדשות לבקרים מבעלי מקצוע מבקרים. זאת הזדמנות טובה לדבר על תפקיד המגנט ועל השימושים הרבים בו.
אם תרצו לשמור על סדר בין החפצים הקטנים, הדביקו קופסת ביצים לתחתית קופסת הנעליים ושימו בשקעים את החפצים הנוטים להתגלגל ולהתפזר.
לאחר שהנכד פתח את הקופסא, עברו אתו על כל אחד מהחפצים ובררו אם הוא יודע להשתמש בכל אחד מהם. הבטיחו רק שהוא לא יחזור לביתו ויקשט במסמרים את ארון הקיר החדש בחדרו או שיחליט לגזור חור בווילון החדש בסלון, רק כדי להדביק על הקרע טלאי ג'ינס חדש. כל המתנה הזאת מיועדת כמובן רק לנכדים מספיק בוגרים שמסוגלים לתקן נזקים, ולא לייצר אותם.

הוסף תגובה