לימודי ממונה בטיחות | רופין השתלמויות

בשנים האחרונות רבים מחפשים מקצוע איכותי ומשמעותי שיבטיח להם עתיד תעסוקתי וכמובן עתיד כלכלי. חבר שלי החליט לקחת את הנושא צעד אחד קדימה וללמוד בקורס איכותי שייתן לו את הבסיס שאותו הוא חיפש. לכן, כהמלצתי הוא ניגש לאתר מכללת רופין השתלמויות. שם הוא חיפש מידע רב ומצא לגבי מקצוע איכותי שיכול לעזור לו בהחלט בעתיד.

חברי פני לקבל פרטים עבור לימודי ממונה בטיחות. התחום עצמו מאוד מעניין כשלעצמו – מדובר על תפקיד בעל אחריות מאוד גבוהה – למעשה מדובר על תפקיד שבאופן ישיר אחראי על חיי אדם במפעל ובארגון. מבין תפקידיו של הממונה על הבטיחות – להסתובב בשטח המפעל ולראות דברים העלולים לגרום לסכנה פוטנציאלית, כמובן להתריע על כל סכנה וסכנה. בנוסף, על האחראי, ללמוד ממקרי תאונות במפעלים אחרים, להסיק את כלל המסקנות ולהעביר אותם לעובדים בצורה של הכשרות. המטרה היא כמובן שכל עובד יחזור הביתה בשלום, זאת בזכות תפקידו של ממונה הבטיחות.

כאשר מדובר על לימודי ממונה בטיחות ברופין, ניתן לומר באופן חד משמעי שהם לא חסכו בכלום. דבר ראשון הם מציעים לתחום זה לימודי בוקר. דבר החשוב בפני עצמו. אמנם תנאי הסף לקבלה לקורס הם גבוהים, אך הדבר בא למעשה לחדד את איכותו של הקורס. בנוסף, מדובר על קורס רציני של 290 שעות אקדמיות. דבר חשוב מאוד שמוביל להצלחה גבוהה. המטרה היא ללמוד את כל נושא הבטיחות במפעלים לעומק תוך מתן דגש על תהליכי הכשרת העובדים והתאמת סביבת העבודה שתהיה בטוחה יותר.

בכל מפעל וארגון, קיימת חובה לממונה בטיחות. באחריותו, לתת דגש על הסכנות האורבות לכל עובד מעבר לפינה. חשוב לזכור כי אנשים רבים שלמו בחייהם, בכדי לגבש את אמנת ממונה הבטיחות בצורה הטובה ביותר. פעמים רבות התפקיד הזה נראה לסובבים אותם כגנרי במידה מסוימת. אולם כל תרחישי הסכנות בעבודה בגובה, עבודה עם מכונות ועוד – כבר קרו בעבר וגרמו לאסונות. כל אחד מגיע למקום העבודה על מנת להתפרנס ולא חושב שבכל פעולה פשוטה הוא עלול לסכן את חייו. לכן חשוב להפנים את שאומר הממונה על הבטיחות ולזכור כי דברים אלו נכתבו בדם.

הוסף תגובה