ההבטחה סוף לפצעים ולצלקות אקנה בפנים, לא מדויקת!|איריס לוי

הטיפול בפצעים בפנים,  צלקות אקנה בפנים מחייב התמחות מיוחדת, אבחנה והבנה של סוג הצלקת, מבנה ועומקה ובהתאם לכך התאמת הפרוטוקול הטיפולי המשלב בד"כ סוגים שונים של טיפולים.

הפרוצדורות הקיימות כיום לטשטוש ריכוך החלקה ועידון הצלקות הנן מגוונות ולכן ההבטחה על סוף הפצעים ועל סוף צלקות אקנה בפנים לא תמיד מדויקת ונכונה…!

ידוע שאקנה, היא מחלה דינמית העלולה להתפרץ בכל אזור בגוף עלינו לזכור, שצלקות אקנה נגרמות כאשר הדלקת הנמצאת לא רק בדרמיס העליון (שכבת העור השנייה המכילה בעיקר רקמת חיבור) אלא גם בדרמיס הבינוני והעמוק והיא איננה נעצרת ללא  טיפול מתאים.

הזנחת התופעה ועל אחת כמה וכמה טיפול לא נכון/או רשלני, עלול לגרום להתפשטות הדלקת לסיבוכים ולכיעור ניכר גם של אזור הפנים ולגרימת נזקים בלתי הפיכים דוגמת: "חורים" בעור, צלקות מכוערות חטטים וכתמי פיגמנטציה חומים/אדומים הנראים לעין ועלולים להוות מטרד אסתטי ובעיה פסיכולוגית.

זה לא קל – זה לא עובר מהר – ולא עובר בקלות – דורש סבלנות והתמדה וטיפולים משמרים, בפצעים בפנים ובצלקות בפנים, אבל בסוף הסדרה תקבל/י עור פנים חלק למשעי, ללא פצעים, ציסטות, שומנים,שחורים, צלקות חטטים וכתמים.

עד כמעט 80% שיפור ולעיתים גם יותר – בטיפול בטכנולוגיית IPL  ואנרגיית גלי רדיו RF טיפול המומלץ אף על ידי רופאים.

רוצה סיפור הצלחה משל עצמך? סקפטי/ת? לא מאמי/נה? הנך מוזמן/נת לגלוש באתר הבית שלי ולהתרשם מעל 100 המלצות http://www.iris-levy.co.il/ממליצים של לקוחות מרוצים. ניתן לקבל טלפון להתקשרות ולהתרשמות.

ולתאום פגישת ייעוץ חינם הנך מוזמן ליצור עמי קשר ישירות ל-0558833337 

 

ישנן דרגות חומרה שונות של פצעים בפנים וצלקות אקנה בפנים והבחירה בטכניקת הטיפול המתאימה ביותר צריכה להתבסס על עומק הפצעים בפנים ובהתאם לכך עומק הצלקות בפנים היקפן, גוון העור של המטופל ועוד.

בטיפול בפצעים בפנים ובצלקות אקנה בפנים אני משלבת את:

הדרמרולר – מכשיר רפואי קוסמטי המשמש לדקירה/ופציעה מבוקרת  של העור המצולק באמצעות מחטים זעירות. הדקירות הרבות של העור גורמות לפציעה נקודתית של הדרמיס ובתגובה לפציעה מתרחשים תהליכים שונים של בנייה ושיקום הקשורים לקולגן, לאלסטין ולחומצה ההיאלורונית. בטכניקה זו תהליך ריפוי העור קצר . הטיפול מתבצע כל חודש ימים בסדרה של 6- 8 טיפולים עמה ניתן להשיג תוצאות איכותיות שנותרות יציבות לאורך זמן רב.

לאחר פציעת העור יש להימנע מחשיפה לשמש על מנת שלא לחולל תגובה שתוביל לשינויים בגוון העור

פילינג – שיוף עדין – הסרה של שכבת העור העליונה על מנת לשנות את גובה פני שטח העור ולעודד תהליכי התחדשות טבעיים.

ולטיפולים שלא נתנו מענה מספק לפצעים בפנים ולצלקות אקנה בפנים יש טיפוללטשטוש – עידון – החלקה … ללא תרופות – ללא בדיקות דם – וללא פגיעה בכבד.  

טיפול חדשני ומוכח בשיטת IPL ואנרגיית גלי רדיו RF עם אפקט מצטבר לאורך זמן ולטווח ארוך.

ללא תופעות לואי – ללא שינוי באורח החיים שלך – ללא שינוי בתזונה שלך.

טיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL – קרן אור, ואנרגיית גלי רדיו RF טיפול המתבסס על טיפול מערכתי יעיל במיוחד לצמצום ואף להשמדת חיידקי האקנה P. ACNE  ללא גרימת נזקים או תופעות לוואי כלשהן. הריפוי מתבצע כאשר האור המוקרן פועל על חומר הפורפירין הנלווה לחיידקי האקנה. עם חשיפת חיידקי הפורפירין לאור המיוחד של המערכת הוא עובר שינוי כימי ומחסל באופן סלקטיבי את חיידקי האקנה.

הטיפול מונע את הצורך בשימוש בתרופות רואקוטן ואנטיביוטיקה -מינוציקלין, היחיד שעושה את אותה פעולה של כדור הרואקוטן "מייבש את הסבום, השומן עליו מתקיים החיידק".

רוצה סיפור הצלחה משל עצמך? סקפטי/ת? לא מאמי/נה? הנך מוזמן/נת לגלוש באתר הבית שלי ולהתרשם מעל 100 המלצות של לקוחות מרוצים. ניתן לקבל טלפון להתקשרות ולהתרשמות.

ולתאום פגישת ייעוץ חינם הנך מוזמן ליצור עמי קשר ישירות ל-0558833337

 

 

הוסף תגובה