דרכים אפקטיביות להשגת ריביות גבוהות והטבות בדמי הניהול – יאן קליימן

דרכים אפקטיביות להשגת ריביות גבוהות והטבות בדמי הניהול – יאן קליימן

אם ברצונך להשיג הטבה כלשהי בבנק ,הדרך הטובה ביותר היא לציין כי בבנק מתחרה מציעים לך את ההטבה הזו ,עלייך לציין את שם הבנק ואת גובה ההטבה או הפטור שהוא מעניק ,נתונים אלה ישמשו את פקיד הסניף בבואו להשיג תוצאות יעילות יותר בעבורך ,או גורמים מחוץ לסניף ,בעלי סמכויות רחבות יותר .

כמובן ,מציין יאן קליימן ייעוץ אירגוני – פיננסי ,לבקשה מתלווה גם איום גלוי או סמוי ,שאם דרישותיך לא ייענו – כספך והכנסותיך יועברו לגוף המתחרה ,חשוב לציין באופן מדויק ריביות שניתנות בבנק מתחרה ,אחרת לא יתייחסו לבקשתך ברצינות והיא תידחה .

אם בסניף הבנק שלך ישנם גם חברים או קרובי משפחה ,בעלי הפקדות של סכומי כסף משמעותיים ,בהחלט אפשר לבקש מהם ,שיפנו למנהל הסניף בבקשה להעניק לך את ההטבות שהם מקבלים ,ובכלל זה הטבות בניירות ערך ,בריביות ובעמלות חשבון .

הרעיון ,טוען יאן קליימן ייעוץ אירגוני – פיננסי ,הוא שסניף הבנק יתייחס לסך כל הכספים בחשבונות השונים כמכלול אחד ,ומכאן שכל בעלי החשבונות ייהנו מאותם התנאים .

אם אתה לקוח פסיבי ,תקבל מהבנק על פיקדונות את ברירת המחדל : ריבית שהיא נמוכה באופן ניכר מהריבית שאתה באמת יכול לדרוש ולקבל ,כאמור ,הבנק מיוזמתו לא ידאג לך ,אם אינך מודע לאלמנט הריבית דריבית תינתן לך על פיקדונות ריבית נומינלית ,ולא ריבית דריבית .ההטבות שקיבלת מהבנק מאבדות מתוקפן לאחר זמן מסוים ,ועליך לחדש אותן ,ממליץ קליימן יאן .

כל אלה מחייבים אותך לנהוג האקטיביות ,אם ברצונך לקבל ריבית מיטבית עליך לפעול בקוד הדיבור הנכון .

הבנק ילך לקראתך ,משום שהוא יעדיף להרוויח עליך רווח מינימלי ,מאשר לאבד אותך כליל ,כאשר תשתמש בשפת הבנק תקבל ריביות גבוהות יותר על פיקדונות שקליים ועל תכניות חיסכון ,ריביות היכולות להסתכם באלפי ש״ח ויותר מדי שנה .

הוסף תגובה