איפה נשאר למצוא בקו החוף דירות במחיר הוגן? | דירות בחדרה

דירות עם נוף לים, הכי קרוב למרכז הארץ ובמחירים נמוכים?

דירות עם נוף לים – בשנים האחרונות אנו יכולים לראות כי על אף יוקר המחיה, קיימת תנופת בנייה ופרויקטים של מגורים כמעט בכל מקום בארץ. המשוואה הידועה של היצע וביקוש והתמחור בהתאם, כבר ידועה לכל. נראה כי זוג צעיר, שרוצה לגור קרוב למרכז הארץ צריך להתפשר רבות, בכדי לקנות נכס משלו. ובכל זאת, היכן עדיין ניתן לרכוש דירות חדשות, בקו החוף בעלות של דירת 2 חדרים במרכז תל אביב?

מחירי הנדל"ן באזורים רבים בישראל מרקיעים שחקים. נראה כי ישנה מלחמה אמתית על רכישת נכס חדש, שיאפשר שקט אמתי לאורך שנים לזוגות ומשפחות רבות. על אף יוקר המחיה, נראה כי הביקוש לדיור בר השגה הוא אחד הדברים שלא יורדים מסדר היום לאורך השנים. אנשים מחפשים את כל הדרכים למצוא את הנכס הטוב ביותר עבורם ובמחיר המשתלם ביותר. לכן מחפשים דירות "על הנייר", כאלו שטרם החלו בבנייתם, או מרחיקים לאזורים שנחשבו בעבר פריפריות. ערים רבות קולטות בשמחה רבה תושבים חדשים שבאים לעיר – הדבר מחזק את העיר וממצב אותה בצורה שונה. כך למעשה, החל בשנים האחרונות לגבור הביקוש עבור דירות למכירה בחדרה והסביבה.

נראה כי אחד האזורים המבוקשים ביותר בישראל, הוא אזור קו החוף. בשל עתודות החוף שהולכים ונגמרים, ערים רבות בחרו בבנייה לגובה, על מנת לקלוט ולהציע כמה שיותר נכסים למכירה. ככל שהקרקע כמובן יקרה יותר, כך עולה מחיר הנכס בהתאם. בשל הדברים הנ"ל, בשנים האחרונות מקבלת חדרה מקום של כבוד ברמת הביקושים לדירות בעיר. מגיעים לעיר גם משפרי דיור מהמרכז, זוגות צעירים ועוד. בשנים האחרונות העיר עוברת תהליכי השבחה רבים שהפכו את חדרה ליעד מבוקש. בשל הבנייה לגובה, ניתן למצוא דירות עם נוף לים בחדרה והסביבה.

דירות עם נוף לים נחשבות לרוב כיקרות מאוד

לומר לזוג צעיר כי הוא עתיד לרכוש דירה עם נוף לים, נשמע כמו אוקסימורון מסוים – הלא, זוג ממעמד הביניים, בתחילת חייו, סביר שלא צבר את מרבית הסכום שיאפשר לו לחלום אפילו על משכנתא, שתעזור להם ברכישה שכזאת. לכן העיר חדרה הפכה לאטרקטיבית מאוד עבורם – מלבד המרחק הקצר לאזורי עבודה רבים בשרון, צפון ומרכז, המחירים של דירות באזור מאוד זולות. בעיר חדרה, דירה ממוצעת של 4 – 5 חדרים, תעלה בסביבות המיליון וחצי שקלים בממוצע – מחיר חלומי כאשר חושבים על דירות במרכז הארץ או בערי השרון.

המיקום הנוח מאוד של חדרה, מביא יותר ויותר אנשים לחפש משרדי תיווך בחדרה. העיר ממוקמת כ- 45 דקות מתל אביב (15 דקות מנתניה, 25 דקות מהרצליה) וכחצי שעה מחיפה (כ-20 דקות מיקנעם). כלל אזורי התעשייה, ההיי טק ועוד קרובים לעיר. בנוסף בשנים האחרונות עברה העיר מתיחת פנים של ממש – ישנו פיתוח של תשתית חינוך ותעסוקה על מנת למנוע בריחת מוחות וליצור עתיד איכותי. קיימים בתוך העיר, שפע נרחב של פעילויות לשלל הגילאים. זאת בשילוב רצועת חוף יפיפייה.

כך, ניתן לרכוש דירות עם נוף לים, בעיר איכותית ומתפתחת ובמחירים סבירים.

 

 

 

 

 

 

 

 

הוסף תגובה