סיבות להתחתן בחורף: מספר האורחים, עלות המנות וגובה הצ'קים

הפנטזיה של הזוגות היא בדרך כלל להתחתן בקיץ. מצד שני, אני אתן כמה דוגמאות שימחישו למה כדאי להתחתן דווקא בחורף.


נניח שיש לכם מספר אורחים כזה שבקיץ אף גן אירועים לא מוכן לקבל אתכם. במקרה כזה, נסו לחשוב על חתונה בחורף. בחורף, המינימום הנדרש הופך למינימלי באמת. למשל, מקום שלא מקבל פחות מ-350 איש לחתונה בקיץ, יקבל בחורף גם 250, ועם מעט לחץ פיזי מתון -אפילו 200. נחשוב כעת על קונספט אחר לגבי החתונה: נניח שאתם "נעולים" על יום חמישי, אבל מספר האורחים הנדרש בספטמבר הוא 400. ומה אם לכם יש רק 300 אורחים? נסו את התקופה החורפית שבין ראשון לנובמבר ועד ראשון במרץ. מובטח לכם שלא יסרבו לכם.


בהיבט הכלכלי – לכל המתלבטים למה כדאי לחשוב על חתונה בחורף כדאי לדעת: כמו שמתכת שמתפשטת בחום ומתכווצת בקור, כך גם מחירים במקומות האירועים. המחירים למנה בחתונה מתכווצים בחורף בכ-20% לעומת הקיץ. גם אם יש לכם רק מעט אורחים, ההבדל במחיר משמעותי למדי.


ובנוסף, אתייחס גם לאורחים בחתונה. סטטיסטית, יש הרבה פחות חתונות בחורף מאשר בקיץ. לכן, ישראלי ממוצע שמוזמן לכשלוש חתונות בחודש בקיץ, ורק לחתונה אחת מדי חודש בחורף, נוהג להיות הרבה יותר נדיב בחתונה בחורף. אתם צפויים לקבל מתנות בערך ב-20% יותר גבוהות (הכוונה לצ'קים – לא לגובה הכוסות של סט הקריסטל…).


מזל טוב!


באדיבות קורה שוורץ, "לי-קל" חתונות ואירועים בע"מ

הוסף תגובה