אלי גבאי- צרכם ושיקולים עבור מדבקות PVC

 

כאשר מנהלים עסק, אין מנוס מלהתעסק במגוון סידורים מסביב, בין היתר גם בעיצוב ושיווק. מכאן שלא פעם מתעורר צורך לוודא שהמגנטים הממותגים יעלו לדפוס, שהפליירים יחולקו ושעיצוב המדבקות יגיע לשלב הסופי.

על כן אם גם אתם מחזיקים בעסק ומבקשים עזרה מקצועית עבור כל דבר הנוגע לגרפיקה והדפסה ממותגת, ראוי שתכירו בית דפוס מקצועי שמעניק שירות איכותי, מחזיק מדפסות חדשות ומגוונות ובקיא בתחום אמצעי הפרסום.

כך למשל שאם נתמקד במדבקות PVC, נמצא שאותו בית דפוס צריך לדעת להציע עזרה מהשלב הבסיסי בו יש להכין גרפיקה, ועד השלב סופי בו יש לחתוך את עשרות המדבקות באופן איכותי ומסודר.

סוגים ופרמטרים משפיעים

יש לקחת בחשבון שיש עסק שייבחר להדפיס מדבקות PVC, יש עסק שיבחר להדפיס מדבקות פוליאסטר, יש עסק שבכלל יעדיף מדבקות נייר וכדומה. כל היופי שאין בחירה אחת יותר נכונה, אלא בית דפוס מקצועי אמור לדעת להכווין כל לקוח אל עבר האופציה הנכונה ביותר עבורו. אלו פרמטרים אמורים להשפיע על קבלת ההחלטה?

ובכן פרמטרים כגון אופי העסק, ייעוד המדבקה, גודל המדבקה, המיקום של המדבקה ותפקיד המדבקה. כמו כן אין להתנער מפרמטר מהותי  כגון תקציב, ובית דפוס מקצועי לא יהסס להתחיל מנתון שכזה.

התאמה אישית

אלי גבאי– לשם מה יש צורך במדבקות מודפסות? ובכן כאשר מדובר בבית עסק, הרי שניתן למצוא לא מעט צרכים משתנים. כך למשל ניתן למצוא שיש צורך במדבקות מודפסות עבור מיתוג העסק, עיצוב המשרד, סגירת שקיות, עזרה בקטלוג, ארגון תגים, שיפור עיצוב האריזה, יצירת שפה משותפת, יצירת תחושת יוקרתיות וכדומה. עם זאת גם כשמדובר בלקוח פרטי,

גם אז ניתן למצוא לא מעט צרכים משתנים עבור הדפסת מדבקות PVC (או מדבקות פוליאסטר). כך למשל ניתן למצוא אנשים שמבקשים להדפיס מדבקות שכאלו עבור עיצוב הבית, עבור יצירת משחק לילדים, עבור ערכת קישוט לברכות, עבור סידור הניירת וכדומה. לסיכום נציין שמדבקה אינה חייבת להיות קטנה, אלא בקלות גם יכולה להגיע לגודל של כמה מטרים, ופה טמון סוג היופי של מדבקות בהתאמה אישית.

,

 

הוסף תגובה