טיפים לבחירת פרגולות אלומיניום חשמליות לחצרות בתיכם

מדוע פרגולות אלומיניום נחשבות להתקני ההצללה המובילים בשוק בכל פרמטר? מדוע מומלץ להעדיף פרגולות חשמליות ולא מכניות? מה יש בפרגולה החשמלית שלא אוכל למצוא בשום התקן הצללה אחר, גם לא בסוכך או מרקיזה חשמליים? כיצד הדבר בא לידי ביטוי מבחינה דקורטיבית? האם יש יותר מדרך אחת לקבוע עיצוב לפרגולה החשמלית בבית? מה האפשרויות שלי בתחום מבחינה זו?

מאז ומתמיד חיפשו בעלי בתים מזור לכניסת קרני שמש סוררות, אשר יוצרות סנוור שהטריד את מנוחת הדיירים – או העובדים והעושים שימוש במבנה. כאשר גילתה האנושות את פרגולות האלומיניום, הבינוי בני האדם שהם תופסים שתי ציפורים במכה אחת – גם מתגוננים מהשמש בקיץ, וגם חסינים ממשקעי החורף.

פרגולות אלומיניום חשמליות טומנות בחובן את כל היתרונות במרוכז, היות והן גם חסינות ביותר מפני חלודה וחמצון, (ועל כן נועדו לעמוד גם בגשם) וגם מאפשרות, באמצעות מנגנון חשמלי ייעודי, לשלוט ברפפות  כלומר בגג הפרגולה. בחלק מן הדגמים ניתן לקפלן כליל, ובחלקם, כמו כן, ניתן לקפל חלקית או לווסת את הפרסות (שלבים בגג שנראים כמו תריס) שלהם.

טיפ מס' 1 – אל תחשבו שלא ניתן למצוא את עיצובכם החלומי. דבקו בו.

בימינו, פרגולה אינה רק משטח שטוח המוטבע על כלונסאות או תושבות. יש המון עיצובים לפרגולה, החל בפרגולת הקיר, ועד לפרגולת העמודים. קיימים דגמי ביניים, שאינם לגמרי על עמודים ואינם לגמרי על הקיר, עם בסיסים מעוגלים או כפופים, הסוגרים משולש עם גג הפרגולה, ולא מלבן כמו בדרך כלל. קיימים דגמים מורכבים יותר בצורתם: עם גג עגול, מוטות מפותלים ועוד. לכן, העצה שלנו היא לתכנן בדקדקנות כיצד תיראה הפרגולה שלכם, ובמקרה הצורך – התבססו על מעצב פנים שיסייע במלאכה. בחנות הפרגולות ניתן יהיה, בסבירות גבוהה, לספק לכם פרגולה בעיצוב המתוכנן.

טיפ מס' 2 – אלומיניום אינו בהכרח אפור או כסוף, אלא ניתן לעצבו בשלל דרכים

היות וכעת אתם יודעים זאת, לא תצטרכו יותר לחשוב בקיבעון כאשר תעצבו פרגולות אלומיניום חשמליות, או כאשר תשכרו את שירותיו של מעצב פנים בנידון. בימינו, האלומיניום משמש בעיקר מטעמי איכות החומר, כגון חוסר חמצון וצבירת קורוזיה מועטה, אם בכלל. בשונה מהעבר, החומר אינו מהווה יותר התפשרות עיצובית, ולראייה, יש דגמי פרגולות שנראים ממש מעץ בשל כך שהם נצבעו ביסודיות ובאמצעות טכניקות חדשניות.

פרגולות אלומיניום חשמליות קונים רק ממשווקים מורשים

לא זו שכמעט רק שם ניתן להשיגן, זה גם טוב ובטיחותי יותר עבורכם בפועל, משום שאתם מקבלים התקנה מטעם המשווק, ותעודת אחריות המעידה על זכאותכם לשירות במקרי הצורך. בתחום כמו פרגולות חשמליות מוטב לפנות לגורמים המקצועיים ביותר, ולדעת שגם אחרי הקנייה וההרכבה בבית, אתם בידיים הכי טובות שיש!

פרגולות אלומיניום חשמליות רוכשים רק ממשווקים מורשים ובעלי ניסיון עשיר בענף.

 

 

 

הוסף תגובה