לא לשכוח! תזכורת קצרה למתחתנים

1.שילוט לאולם/לגן. במידה ואתם מתחתנים במקום בו נערכות שתי חתונות בו-זמנית, יש לדאוג לרישום מדויק של בני הזוג. אתם בוודאי לא תרצו להופיע ב"פספוסים" בתור זוג שמנסה "לדוג" המחאה לא לו מתוך הכספת…נכון, כבר היו דברים כאלה מעולם.


2.חדר ייחוד. יש לדאוג לקבל את המפתח מבעל המקום מבעוד מועד.יש לדאוג שיהיו בפנים: ראי, ממחטות, מים וכוסות ואולי גם כיבוד קטן. נכון שזה תנאי בל יעבור עבור זוגות דתיים, אבל גם לחילוניים לא יזיק לנוח מעט מההמולה, "הרחק מההמון הסואן".


3. נרות לחופה. כשאתם מתחתנים בסתיו או בחורף, אם מזג האוויר לא רגוע ויש רוח, יש לדאוג למגני-רוח לנרות.


4. הטבעת אמורה להיות בכיסו של החתן. מתחתנים, נא לשים לב: הטבעת חייבת להיות חלקה, ללא אבנים.


5. רמקול במקום של החופה. רצוי לבדוק לפני כן שהוא עובד ללא שריקות וחריקות.


6. תאורה במקום החופה. המתחתנים מתרגשים מספיק גם באור מלא – אז למה להוסיף לזה גם מסע ניווטים בחושך?


7. מדרגות המובילות לחופה, במידה והחופה נערכת על במה גבוהה. אם אחד מבני המשפחה של המתחתנים מתקשה בהליכה או על כסא גלגלים, יש לדאוג לעליה ללא מדרגות.


8. עדים לחופה. מקובל להזמין אנשים דתיים, קרובי משפחה או חברים של הזוגות המתחתנים. אם אין כאלה במשפחה, יש לבקש מהעדים לפחות לחבוש כיפה. אגב, מחקרים מדעיים אחרונים הוכיחו שיש אנשים שחובשים כיפה כל חייהם וטרם הוכח שניזוקו מכך בדרך כלשהי.


9. כוס לשבירה. יש לדאוג שתהיה מזכוכית דקיקה. יש לעטוף אותה היטב בנייר, כדי שהשברים לא יגרמו נזק, חלילה. הכוונה היא שקורה לעתים שהחתן נועל נעליים מאד יפות, אבל עם סוליה דקיקה. אז עלול לקרות ששבר זכוכית יחדור דרך הנעל ויפצע את כף הרגל. נכון, גם זה כבר קרה!


10.גביע/כוס ליין . אגב, מישהו חשב פעם למה דואגים להשקות את המתחתנים? בזמנו, בברית, עשו זאת לחתן כדי שלא יחוש בכאב, אבל מה עכשיו?


11. יין כשר. הצבע לא חשוב: כל יין יעשה זאת.


12. עט – לחתימה על הכתובה. רצוי לבדוק שהעט גם כותב…


באדיבות קורה שוורץ, "לי-קל" חתונות ואירועים בע"מ

הוסף תגובה