איפור בחיק הטבע – מאת ירין שחף

בין אם החלטתן על טיול רומנטי בטבע עם בן הזוג, או טיול אוהלים של יומיים שלושה עם החבר'ה, באמת שלא חייבים להיסחב עם כל מגירת הקוסמטיקה והאיפור. עפ"י ירין שחף, מורה לאיפור ומנהל בית הספר הגבוה למקצועות האיפור, ניתן להיראות מצוין בעזרת חמישה מוצרי טואלטיקה. אלה יעשו את ההבדל בין המראה הזרוק למטופח והנעים למראה. היציאה אל השטח נעשית לרוב בשעות היום החמימות, ולעתים אף נדרשת הליכה מאומצת. אין צורך ל"העמיס", גווני פסטל רכים של פריחה ולבלוב יתאימו.


ואלה מוצרי החובה:


1. קרם לחות – בחילופי העונות חשוב להקפיד במיוחד על שימוש בקרם לחות ולהמתין לספיגה עד כעשר דקות מרגע ההנחה.


2. מייק-אפ – מחליפים את המייק אפ המוצק (החורפי), במייק-אפ נוזלי בעל מרקם דק ומקדם הגנה, ומקבעים במעט פודרה.


3. צלליות – גוונים רכים של לילך, סביון וכרכום יתמזגו היטב עם האווירה. מניחים את הצלליות זו לצד זו כאשר הגוון העליון כלפי מעלה והתחתון הכהה יותר על גלגל העין (בטיול אין חובה להתאים את האיפור לבגד). בעלות העור הכהה יתענגו על גוון החרצית (הצהוב הכהה).


4. מסקרה – בגוון שחור, במריחה מלכדת של שתי שכבות.


5. גלוס – ביציאה אל הטבע מוותרים על שימוש בליפסטיק ומושכים גלוס למראה טבעי. ע"מ לקבע את הגלוס וכדי שלא יזלוג אחרי זמן קצר, יש לאבק אותו במעט פודרה שקופה ואז למרוח שכבה נוספת. תוחמים את הגלוס בעפרון בגוון טבעי. כך הוא ישרוד לזמן ארוך.


חשוב במיוחד לפני השינה להסיר היטב את האיפור בג'ל ניקוי פנים, מאחר שבמהלך טיול עור הפנים צובר חלקיקי אבק שנצמד אל האיפור ונספג בעור.


לאתר הבית

הוסף תגובה