האם להתקין מזגן על ידי היבואן המורשה?

אם החלטתם להתחדש במזגן חדש לגמרי והחלטתם כבר איזה סוג אם רוצים, הקדימו לרכישה את הבדיקה עם טכנאי מזגנים מוסמך ועם מי שמבין בנושא איזה מזגן כדאי לכם לקנות, מאיזה סוג ומה זה דורש. יש בתים שבהם יידרש קידוח דרך הקיר כדי לבנות את תושבת המנוע ואת תושבת המזגן ויש צורך בהעברת צינורות ניקוז וכל מה שדורשת התקנת מזגן. כך שלפני שאתם בכלל מחליטים איזה סוג מזגן אתם קונים תוכלו לבחור את המתקין שלכם לפי היחס הרציני והמקצועי לנושא. קבלו ממנו הצעת מחיר מלאה שכוללת את כל הסעיפים ואל תתפשרו על חאפרים שעלולים לתת לכם מחיר נמוך אבל להקפיץ אותו אחר כך בזמן ההתקנה בגלל כל מיני סעיפים חיוניים שמרכיבים את העבודה אבל שלא היו שם קודם בהצעת המחיר המלאה.

 

מי לקנות מזגן?

כל אלה באים כדי להסביר לכם למה חשוב וחיוני לקנות מזגן מיבואן מורשה ולא מכל אחד. יש כל כך הרבה פרמטרים שרק מי שאינו מבין במזגנים יכול ליפול בהם כאשר מתקינים מזגן. ראשית, קנו מזגן מתוצרת טובה ואיכותית ולא משהו שאינו מוכר לכם רק משום שהמחיר שלו נוח. אתם עלולים לגלות מהר מאוד שכל התקלות שיקרו אחר כך יגרמו לכם לשלם עליו מחיר הרבה יותר גבוה הן בתיקונים והן בנזקים שיגרום לכם ולשכנים שלכם בגלל כל מיני אי נעימויות. מזגן טוב לא חייב להיות יקר אלא פשוט מיוצר על ידי יצרן מוכר ויבואן מוסמך ומורשה מביא אותו לכאן.

 

למה עוד כדאי לקנות מיבואן מורשה?

מתקין מזגנים של יבואן מורשה יידע לומר לכם בדיוק מה טוב לכם לדירה מבחינת התפוקה, ולהסביר לכם שתצטרכו תגבור של חשמל למקרה שתצטרכו להתקין מזגן חזק במיוחד. מחיר של התקנת מזגן טוב משתנה בין הסוגים ובין מרכזי או מפוצל ולכן יהיו הבדלים במחירים. כמו כן, טכנאי מזגנים של יבואן רשמי יפרט לכם בהצעת המחיר כל מה שנחוץ לכם לדעת מראש והמחיר יהיה בהתאם ויכלול את כל הסעיפים – התקנת תושבת למזגן, התקנת תושבת למנוע, קדיחת בקיר לבנים או בטון, התקנת תעלת ניקוז, הכנת כל התשתית המתאימה ובצורה מוסמכת. זכרו שכל סעיף שלא מתבצע כמו שצריך יעלה לכם אחר כך הרבה כסף לתקן גם בנזק. האחריות על המזגנים חיונית מאוד משום שהיא מבטאת בדיוק עד כמה יבואן אחרי למזגנים שלו ומוכן להבטיח את איכותם ותפקודם התקין. אלה המוניטין שקובעים כאן איכות ואמון של החברה במזגן שהיא מוכרת לכם.

הוסף תגובה