טיפים נומרולוגיים לבחירת מסלול לימודים ומקצוע לחיים

לימודים ותעסוקה מלווים אותנו בכל שנות בגרותנו. אלו נושאים חשובים עבורנו ואיננו מקלים בהם ראש. לכן, מומלץ גם להתייחס להיבט נוסף, הנומרולוגי, מעבר למצב השוק, ולהיגיון.

על פי הנומרולוגיה לכל אדם ישנו ייעוד בחיים אלה. אם אדם במצב מאוזן, מחובר לעצמו, ליכולותיו ולרצונותיו, סביר שיפנה לדרך המתאימה לו ואשר בנומרולוגיה נקראת "נתיב גורל".  לכל אחד מאיתנו קיימים מספר מסלולים אפשריים ללימודים ועבודה, בהתאם לכישורים ולתכונות האופי איתם נולדנו. על פי יום הלידה ניתן לדעת כישורים ותכונות אלו. נתיב הגורל, הוא צמצום תאריך הלידה כולו לכדי ספרה אחת, שמבטאת למעשה את הדרך, הייעוד והפוטנציאל למימוש. אנשים שחיים מתוך איזון פנימי וקשובים לעצמם, ילכו לפי ליבם ובדרך כלל יממשו את ייעודם. הבעיה מתחילה כשאנחנו לא מחוברים לעצמנו ולרצונותינו, הולכים כ"עדר" אחר מקצועות טרנדיים או תפקידים, משרות ומסלולי לימוד שיוכלו ליישם בפועל ולעמוד בהם, אך הם אינם חיים את נתיב גורלם. הם מפספסים.

בחירת מסלול לימודים ומסלול מקצועי לפי הנומרולוגיה

הנומרולוגיה עוזרת לנו לבחור מסלול לימודים ומסלול מקצועי בהתאמה מושלמת עבורנו. כך למשל, על פי תאריך הלידה, השם ונתיב הגורל, נוכל לבחון למי מתאימים לימודים אקדמאים ולמי לימודים הכשרתיים -מקצועיים, שהרי ידוע שלא לכולם מתאים ללמוד 3 או 4 שנים לתואר אקדמי. אנשים אלו יכולים להיות בעלי מקצוע טובים, אנשי מסחר ושיווק מעולים, נותני שרות וכדומה. פעמים רבות סטודנטים מפסיקים את לימודיהם במסלול שהתחילו, בוחרים מסלול אחר, ומתחילים מחדש. מעבר לזמן ולכסף שנדרשים בתהליך כזה, קיימת גם פגיעה באמון האישי בתהליך קבלת ההחלטות. הייעוץ הנומרולוגי מאפשר לקבל את ההחלטה הנכונה והמתאימה ביותר לכל אחד ואחת. הנומרולוגיה היא תורת המספרים, הבוחנת את טבעו של האדם, כישוריו, ייעודו בחיים ועוד בהתאם לשמו ולתאריך לידתו. מקורה ביהדות והיא מהווה כלי עזרה בהכוונת אנשים בכל תחומי החיים. הייעוץ הנומרולוגי יכול לחסוך זמן וכסף ואפילו עוגמת נפש בכל הקשור לבחירת מסלול לימודים ומקצוע לחיים.

גם בהסבה מקצועית ניתן להיעזר בנומרולוגיה, משום שניתן לראות באמצעותה את העיתויים – מתי נכון לשנות מסלול (זה אנדבידואלי, לפי תאריך הלידה של כל אחד), כי כמו שאנחנו יודעים, לעיתוי, למומנטום יש השפעה ומשמעות רבה על התהליכים ותוצאות הבחירות שאנחנו עושים בחיינו.

דוגמאות מהנומרולוגיה לבחירת מסלול לימודים:

1.     אצל אנשים שיום הלידה שלהם ו/או נתיב גורלם הוא 5, קיימת נטייה לקושי בכל הקשור להתמדה, ולכן מומלץ להם הכשרות מעשיות קצרות יחסית, לימודי תעודה ופחות לימודים אקדמאים ממושכים. פעמים רבות אנשים אלו סובלים גם מבעיות ריכוז וקשב, בעיקר כשיש גם מספרי 2 או 3 יחד עם ה-5.

2.     אנשים עם 4, 6, 7, 8 בתאריך הלידה ובנתיב הגורל כדאי להם לבחור מסלול לימודים הקשור בחינוך. אם ישנו ביום הלידה או בנתיב הגורל גם 3 אזי מומלץ להם לבחון אפשרות הכשרה חינוכית לגיל הרך/הצעיר. במידה ובתאריך הלידה או נתיב הגורל מצטרפת הספרה 9 או 6 כדאי להם לבחון אפשרות של לימודי ייעוץ, הוראה מתקנת, חינוך מיוחד או הוראה טיפולית כגון: גינון, אמנות, מוסיקה וכדומה.

דוגמאות מהנומרולוגיה לבחירת מסלול תעסוקתי:

1.     פתיחת עסק עצמאי או עבודה כשכיר? רבים נדרשים לשאלה הזאת בחייהם הבוגרים. הצורך לממש את עצמך, את החזון, הרעיון והיכולת מביא למחשבה על פתיחת עסק עצמאי. אך האם אכן לכולם מתאים ללכת למהלך כזה? לפי הנומרולוגיה, ישנם אנשים שנולדו עם יכולות ניהול אך מומלץ להם לקחת משרת ניהול כשכירים. ישנם שנולדו עם יכולת ניהול וצורך בעצמאות כך שהקמת עסק עצמאי הוא בנפשם. אנשים כאלה בדרך כלל מתוסכלים כשכירים ואינם מוכנים לקבל מרות, יחד עם זה, הם חרוצים מאד ובעלי משמעת עצמית. בדרך כלל מספרי 8 ו-1, אך לא רק.

2.     ישנם אנשים שייעודם בחיים אלה הוא לעזור ולתת שרטות לאחרים. הספקטרום רחב ועצום, החל ממקצועות הרפואה, הפסיכולוגיה, עבודה סוציאלית, ועד טיפול אלטרנטיבי, מזכירה רפואית או מנהלת חנות. בדרך כלל מספרי 2 ו-6 הם מתאימים למשרות מעין אלה. יש להם תודעת שרות גבוהה, מידה רבה של נתינה ורצון לעזור, והם גם יודעים לעבוד בצוות ולשתף פעולה.

כמובן שהמלצות אלה הן גורפות ובבואנו לבחור מסלול לימודים או מסלול תעסוקתי, עלינו לבדוק באופן אישי לפי השם ותאריך הלידה על מנת לקבל תמונה רחבה, כך שהבחירה תהיה המתאימה ביותר.

הוסף תגובה