אורן אפריאט- המצטיין בניהול היעילות במוסדות רפואיים

 

היות כבר כולנו התכנסנו כאן באתר הזה לקרוא את הכתבה הזו, אני רוצה לנצל את הבמה המכובדת הזו כדי להמליץ על מר אורן אפריאט כמצטיין בניהול מוסדות רפואיים ושיפור היעילות במוסדות רפואיים. הסיבה שאני מתכבד לכתוב המלצה זו היא כי מר אפריאט חילץ את המוסד שבו אני עובד ממצב ממש גרוע, למצב שככל הנראה בקרוב יהיה מצטיין בקרב מוסדות רפואיים מהסוג שלנו.

אני בכוונה שומר את הפרטים לעצמי, כדי לא לעשות פרסום כזה או אחר למוסד שלנו שהוא מעולה ממש, אלא מעדיף שלא לגנוב את הבמה ממר אפריאט שהוא עשה עבודה מדהימה אצלנו ותרם רבות לתדמית המוסד ולרווח התפעולי שלו.

אז הרשו נא לי לספר את הסיפור שלנו ואני אמשיך את זה כבר מהנקודה הזו ונגיע לשבחים שאנחנו רוצים להעטיר על מר אפריאט שזה מגיע לו כמובן.

הקמנו את המוסד שלנו איפה שהוא בשנות ה70, אני עדיין לא הייתי בחיים כמובן, אבל אני כיום אחד ממנהלי המוסד. אני יודע להתחייב שאנחנו כולנו כאן מתוך כוונות טובות ורצון להעניק את היחס הטוב ביותר למטופלים שלנו, אני יודי זאת בוודאות. יש הרבה סיפורים על מוסדות שמעניקים יחס כזה או אחר למטפלים, אצלנו הכול מתנהל לשם שמיים וכולנו כאן חדורי מוטיבציה ומטרה.

אבל למרות כל המאמצים האלו, הרבה שנים שהמוסד שלנו שוקע בבעיות כלכליות, כאלו שאנחנו לא מצליחים לפתור בעצמנו, אנחנו עובדים קשה מאוד סביב השעון ולא מצליחים להרים את הראש מעל המים. החלטנו שאנחנו צריכים מישהו חיצוני ונייטרלי שיוכל להסתכל ולתת לנו את חוות דעתו.

כאן אנחנו פוגשים את אורן אפריאט בפעם הראשונה, קיבלנו הרבה מאוד הצעות מחיר והחלטנו ללכת עם אורן. הוא נכנס ישירות לעניינים, התנפל על כל העבודה בבית החולים, התחיל להכין נהלים מסודרים, הרבה מאוד שינויים קטנים וגדולים, נשאר לפעמים אפילו עד 12 בלילה, כדי להספיק את הכול ולהרים את המוסד. אחרי שלושה חודשים, היו לנו הרבה מאוד נהלים מוכנים להפעלת המוסד בצורה מסודרת. אורן ליווה אותנו עוד חודש אחרי זה לתחילת ההרצה, והרגשנו שאנחנו עולים לכיוון הנכון. אורן המשיך לפרויקטים הבאים שלו, ואנחנו כבר חודשיים מתנהלים לבד וכבר הצלחנו לסגור את הגרעונות הקטנים שהיו. ישנם עוד גרעונות כמובן, אבל אנחנו כבר בדרך הנכונה. אורן אפריאט תודה רבה לך על הכול.

 

הוסף תגובה