קריוקי ליום הולדת

מסיבות ימי הולדת של היום כבר לגמרי לא מה שהיה בעבר. אם בעבר הסתפקו החוגגים בכיבוד קל, קצת ביסלי ובמבה עם שתייה מתוקה, הרי שהיום, הכיבוד לא ממש יגרום לחוגגים להיות מאושרים ולשמוח באמת עם חתן האירוע. כדי שהמסיבה תהיה מוצלחת ומעוררת עניין, וכל החוגגים אכן ייהנו ויחגגו את האירוע, יש לספק גם תכנית מיוחדת שתעניין את כולם, תלכד אותם, ותגרום להם לשמוח באמת.

קבלו את התכנית המוצלחת ביותר – קריוקי ליום הולדת!

 

קריוקי ליום הולדת – התכנית המוצלחת ביותר!

כאשר אנחנו עורכים מסיבת יום הולדת, חשוב לנו שכל המשתתפים ייהנו וירגישו כי היה שווה לטרוח ולהגיע למסיבה ולבזבז עליו שעות יקרות. אם אנחנו דואגים לתכנית איכותית ומעצימה, יחוש הקהל כי אנחנו מעריכים אותו ואת זמנו היקר ולא מתפשרים על איכותה של התכנית. לא כל כך משנה מה גילם של המשתתפים באירוע. גם אם מדובר בילדים או בני נוער, התכנית במסיבה תהפוך את המסיבה מעוד בילוי סתמי ואפילו קצת משעמם, למשהו מיוחד באמת.

 

קריוקי ליום הולדת – איך זה עובד?

קריוקי ליום הולדת זוהי תכנית בה משמיע המנחה רק את הפלייבקים של השירים ומילות השיר מוקרנים על גבי המסך, לפעמים גם בליווי של מצגת או תמונות מתאימות. המנחה יזמין את האורחים להשמיע מקולם ולהצטרף למנגינה. תודו שזה נעים. כי מי לא ישמח לעמוד על הבמה ולהרגיש לזמן מה כמו זמר אמתי? כמובן שחתן האירוע יקבל אף הוא את הבמה והדבר יתרום לתחושתו הטובה ולביטחונו העצמי.

 

איך נבחר את מנחה הקריוקי שלנו?

כאשר אנחנו בוחרים להזמין מגיש קריוקי ליום הולדת, עלינו לשים לב כי מדובר במגיש מקצועי וכריזמטי שייטיב לבצע את המלאכה באופן הנעים והסוחף ביותר. מגיש מקצועי ייצור את האווירה המתאימה והנעימה בקרב כל המשתתפים, כאשר כולם יתעניינו בתכנית וירצו אף הם להשתתף בתכנית האומנותית. לכן, לא כדאי לבחור באופן אקראי את מגיש הקריוקי, כי אם לא תבחרו במגיש המתאים, תהיה התכנית כולה באווירה מאולצת ולא נעימה. בתכנית כמו קריוקי, חשוב מאוד שהמנחה יהיה אדם קליל ועליז שמצליח ליצור את האווירה המיוחדת והסוחפת.

הרבה מאוד זמרים התחילו את הקריירה שלהם במקרה, כאשר בתכנית קריוקי כלשהי הם עלו אל הבמה והתנסו בשירה מול קהל בליווי פלייבק. הדבר מצא חן בעיניהם, ומשם הדרך שלהם הייתה קלה… אף פעם לא תדעו מי יהיה הזמר הבא, ויכול להיות שאתם תהיו אלו שתגלו את הכישרון הצעיר!

הוסף תגובה