מתאמנים ולא רואים תוצאות? המאמר הזה בשבילכם

אם גם אתם מתאמנים מספר פעמים בשבוע, מזיעים, שורפים קלוריות ומשקיעים באימונים מפרכים אך אינכם מצליחים לראות תוצאות, יתכן כי עליכם לשנות את תכנית האימונים, לבחור ענפי ספורט המתאימים לכם יותר, אך לרוב תוכלו לגלות כי בעזרת שינוי תזונתי תוכלו סוף סוף ליהנות מהתוצאות להן אתם מייחלים.

לשפר את הכושר ולחזק את השרירים

כל אדם המקיים שגרת אימונים מעוניין לשפר את כושרו הגופני ולראות תוצאות הנראות לעין כמו חיטוב הגוף, חיזוק השרירים, עליה בנפח השריר ועוד. אם אתם מתאמנים ואינכם רואים תוצאות, כדאי לכם לפנות לתזונאי ספורט כדי לבנות תפריט עדכני המתאים לגופכם ולסוג הפעילות הגופנית שאתם מקיימים. כמו כן, כדאי לקבל ייעוץ מקצועי ממאמן כושר גופני כדי לבדוק את תכנית האימונים שלכם ולעדכן אותה בהתאם לצורך.

לעתים, אתם צריכים לרענן את תכנית האימונים ולהוסיף מנוחה גדולה יותר כדי לתת לגוף להתאושש ורק אז תוכלו לראות גם את התוצאות המיוחלות. חשוב להדגיש כי על אימון נכון להתאים למטרה אותה רוצים להשיג, כמו ירידה במשקל, פיסול השרירים, חיטוב הגוף, פיתוח כוח ושרירים, כושר אירובי וסיבולת וכיוצא בזה. כמו כן, יש להתאים את תכנית האימונים שלכם לרמת הכושר הגופני שלכם ולמאפיינים אישיים כמו משקל, גיל מצב בריאותי.

בנוסף, אם אינכם רואים תוצאות, עליכם לבדוק את נושא התזונה שלכם. באמצעות ייעוץ מקצועי של תזונאי המתמחה בתזונה לספורטאים חובבים ומקצועיים ניתן להפחית את משקל הגוף ולבנות מסת שריר כדי לעצב ולחטב את הגוף בדיוק כפי שרוצים. ישנם תוספי תזונה רבים שמומלץ לספורטאים חובבים ומקצועיים להוסיף לתפריט שלהם, כאשר בין המומלצים ביותר ניתן למנות אבקות חלבון, גיינרים, ויטמינים שונים, משקאות איזוטוניים, חטיפי אנרגיה, חומצות אמינו, נוגדי חמצון, שורפי שומן ועוד. לאבקות חלבון מחיר משתלם במיוחד, תפקידן לקדם תהליכי שימור ובניית שריר, והן חשובות גם למניעת נזקים של תהליכי פירוק שריר.

תזונה נכונה ומשלימה – הדרך הבטוחה להשיג את התוצאות הרצויות 

כיום ניתן לרכוש מגוון רחב של תוספי תזונה המיועדים לספורטאים בכל הרמות, גם לחובבנים המעוניינים לטפח את גופם ולשמור על כושר. יש תוספי תזונה בהתאם לסוג הפעילות הגופנית בה עוסקים, כמו תוספי תזונה ואבקות חלבון למתאמנים בחדר כושר, תוספי תזונה מיוחדים לרצים וכדומה.

מעבר לתזונה נכונה והקפדה על תפריט מאוזן ובריא, חשוב להוסיף גם תוספי תזונה בהתאם לצורך ובהתאמה מושלמת לתוצאות שמעוניינים להשיג, כמו תוספי תזונה מיוחדים לשריפת שומן, תוספים לעלייה במסת השרירים וכדומה.

 

הוסף תגובה