הדפסת מדבקות נייר

מדבקת נייר היא סה"כ תוספת קטנה שלא פעם לאחר שימוש מהיר כבר אינה רלוונטית, אך יחד עם זאת למדבקת נייר יש כוח עצום עבור עיצוב מוצרים ושירותים. כך למשל קחו הזמנה לחתונה שמגיעה במעטפה סגורה, ועכשיו השוו אותה להזמנה שחתומה עם מדבקה מעוטרת שמציינת את תאריך האירוע. מכאן שלא רק שישר נוצר רושם שבהזמנה זו הושקעה יותר מחשבה, אלא גם שהזמנה זו גם נראית הרבה יותר חגיגית ואף הרבה יותר איכותית.

מבחר לצד יכולת

לצד הקלות הנהדרת בה ניתן להרוויח הרבה מהדפסת מדבקות נייר קטנות, כך גם ניתן להרוויח הרבה מהדפסה של מדבקות נייר גדולות. יש להבין שכאשר חושבים על הדפסת מדבקת נייר, לגודל אין גבול, כך שאין צורך להיצמד לשום פרמטר ידוע מראש. מכאן שניתן להדפיס מדבקה ענקית שתשמש כרזה שיווקית, וניתן ליצור מדבקות נייר במגוון צורות. על כן אם בימים אלו אתם חושבים על עיצוב אירוע או על כלי שיווקי, אתם מוזמנים להכניס את המדבקה למשוואה, ולו כי היכולת להדביק באופן פשוט ונוח חומר שיווקי, עשויה להיות בדיוק הפתרון אותו אתם מחפשים.

אופציות יצירתיות

ד"ר ליאון ארדקיאן– מהי אותה מדבקת נייר? סה"כ פיסה מודפסת שיודעת להידבק. מכאן שניתן להדפיס מדבקת נייר ולהדביק אותה על גבי דלתות הארונות, ניתן להדפיס מדבקת נייר ולהשתמש בה ככרזה, ניתן להדפיס מדבקות נייר עם שם הילד עבור מחברות וספרי הלימוד, ניתן להדפיס מדבקות נייר עם שמות התבלינים ולהדביק על הצנצנות החדשות, ניתן ליצור עבור הילדים מדבקות נייר עם דמויות אהובות באופן זול ולצד כמות גדולה וכדומה. כלומר במקום לחפש בדיוק את המדבקות הרצויות, ניתן ליצור את אותן מדבקות, במיוחד אם אתם קצת מתמחים בתוכנות הגרפיות.

מתנה מיוחדת

לא פעם אנשים מחפשים אחר מתנות מיוחדות עבור הילדים, ועל כן פה ניתן לחזור אל עולם המדבקות. למה הכוונה? ניתן ליצור מדבקות קטנות שעליהם מודפסות תמונות של הילד וניתן להדפיס מדבקות של כל בני המשפחה. בשורה התחתונה כיום ניתן להדפיס הכול, ועם קצת חזון ומדפסות איכותיות, אתם בדרך לעיצוב ייחודי.

 

 

הוסף תגובה