טיפול אקנה בפנים זה לא טיפול במחט בפנים|איריס לוי

יצאת חבול/ה מטיפול פנים אצל הקוסמטיקאית כשלטענתה זה חלק מתהליך הניקוי, ניקוי/ניקוז לאקנה בפנים עם מחט הפרוצדורה נקראת "ניקוי עמוק", שלא צלח…!

שיטה טיפולית עתיקה ופעולה פולשנית הגורמת נזק רב לרקמות בעור הפנים, שממילא לרב הנו עור רגיש יותר, דק ושקוף. פעולה אגרסיבית, המשאירה סימנים לא אסתטיים המתבטאים בכתמים מרובים חומים/אדומים לעיתים בגוון סגלגל, חטטים, שקעים, צלקות, נקבוביות גדולות ופעורות, עור פנים פצוע ולא אחיד וזה לא נלמד בבית ספר לקוסמטיקה – שלא יעבדו אליכם!

יש טיפול/ניקוי/ניקוז לאקנה בפנים ללא מחט ולא תופעות הנלוות כמו, כתמים חומים/אדומים, חטטים צלקות וסימנים.

סקפטי/ת לא מאמינה? הנך מוזמן/ת לגלוש באתר הבית שלי בממליצים ולהתרשם מעל 120 המלצות ואף לקבל טלפון להתקשרות מלקוחות מרוצים. ושלא יעבדו עליכם!

הטיפול הינו אישי ופרטני הניתן לך רק על ידי איריס לוי עצמה – מומחית לטיפול בבעיות עור ולא… ממטפלות או קוסמטיקאיות אחרות, שאך לא מזמן סיימו קורס, כפי שמקובל במרבית מכוני הקוסמטיקה. תחום התמחותי רק בפתרון לבעיות עור, כ-17 שנים בתחום.

 

בדרמטולוגיה שמם של השחורים/קומודנים בפנים הם הביטוי הראשוני של מחלת האקנה- חזזית או חטטת בעברית.

אלה הם הפקקים בזקיקי השיער העשויים חלב, שומן, תאי עור וחיידקים. צבעם צהבהב אבל ראשו של הקומדון הנראה על פני העור נהיה שחור כתוצאה מהתחמצנות המלנין – חומר בתאי העור. הפקק השחור אינו מעורר דלקת משום שהתעלה שבה הוא נמצא איננה סתומה לגמרי. אם התעלה סתומה לגמרי, יהיה זה קומדון לבן, שמתפתח לפצע דלקתי ומוגלתי.

השארתם של השחורים על הפנים אינה מהווה בעיה פתולוגית אלא אסתטית. ריחם של השחורים בפנים אינו נעים וכן המראה שלהם. הופעתם בצפיפות על פניך בליווי פצעים פצעונים חצ'קונים בפנים יוצר מראה לא נקי, לא חלק, גוון אפרורי בעור ועל כן נהוג ורצוי להוציאם.

עלינו לזכור, שאקנה נגרמת כאשר הדלקת הנמצאת לא רק בדרמיס העליון (שכבת העור השנייה המכילה בעיקר רקמת חיבור) אלא גם בדרמיס הבינוני והעמוק והיא איננה נעצרת ללא טיפול מתאים. לטיפול המהיר בנגעי האקנה ישנה חשיבות רבה במניעת צלקות סימנים וכתמים.

הטיפול באקנה בפנים מתבסס על ניקוי /ניקוז השחורים, השומנים, הקומודונים.

רבות מהעוסקות בתחום הקוסמטי בטיפול אקנה בפנים מוציאות שחורים מהפנים באופן אינסטינקטיבי מתוך שהם לוחצות בצורה מאסיבית ומנסות לרוקן את תוכן הנקבובית. לוחצות משני צידיו של הקומודון עד ליציאתו החוצה כגופיף צהבהב. וכשהלחץ המופעל על הזקיק אינו מספיק לניקוז מוסיפים את המחט.

החיטוט ברקמות העור העמוקים גורם נזק בלתי הפיך לעור הפנים כדוגמת: "חורים" בעור, כתמים, צלקות מכוערות וכד'.עור הפנים דק שקןף עדין מלווה בפצעים פצעונים לעיתים קשים ןעמוקים והחיטוט בעור פנים אקנתי מגביר את התפשטות הדלקת התפשטות הכתמים חומים אדומים הצלקות והשקעים.

.החל מגיל ההתבגרות מואצת מאד פעילותם של הורמוני המין הגבריים, הקרויים "אנדרוגיניים", בגוף. הורמוני האנדרוגיניים אינם אופייניים לגברים בלבד והם מופרשים גם בגופן של נשים.

פעילות זו גורמת להגדלה של בלוטות השומן המתחילות לייצר כמות גדולה יותר של חומר שומני הנקרא "חלב" או "סובום.

אצל הנוטים לסבול מתופעת האקנה כמות ההורמונים האנדרוגניים המופרשת לדם איננה גבוהה מהנורמה. במחקרים נמצא, כי הנטייה לאקנה הנה תורשתית ובמרבית המקרים חומרת האקנה קשורה באופן ישיר לפעילותן של בלוטות החלב בלוטות השומן המגיבות בהפרשת שומניות החורגת מהרגיל..

התופעה האופיינית הנלוות לאקנה בפנים הם השחורים והעור השומני. לכן, הנכון הוא להוציא ולנקז את השחורים/שומנים/קומודונים המתרכזים בנקבוביות עור הפנים, בשילוב עם חומרים פעילים מבלי שהדבר יגרום לסימנים אדומים ולצלקות וללא שילוב עם טיפול במחטים.

יש טיפול באקנה בפנים בשילוב עם טכנולוגיית IPL וגלי רדיו RF הנותן מענה איכותי וארוך טווח לאקנה בפנים, פצעים פצעונים פרונקלים ציסטות. שומנים שחורים קומודונים עור מחוספס אדמומי ומגורה, חטטים צלקות שקעים – ללא חיטוט ניקוי וניקוז במחטים.                                                   

 

הטיפול בשני סוגי אנרגיה המאפשר למקסם ולשפר תוצאות בצורה משמעותית – טכנולוגיית IPL -קרן אור בשילוב עם אנרגיית גלי רדיו .(RF (Radio Frequency

מחקרים מראים כי בעזרת טיפול בקרן אור באורך גל מסוים ניתן להפחית ב-80 אחוזים לעתים גם יותר את השחורים, השומנים באקנה בפנים. הטיפול הפחית את הסבל, כיווץ את הנקבוביות, ומנע צלקות וכתמים לאורך זמן.

את/ה רוצה סיפור הצלחה משל עצמך? התקשר/י ישירות אלי 0558833337 לתאום פגישת ייעוץ חינם .

 

 

הוסף תגובה