חמישה טיפים שיעזרו לכם להחיות את חיי הנישואים

חיי נישואים הם כמו עציץ או צמח בגינה. אם לא נשקיע בהם ואם לא נתחזק אותם הם פשוט ימותו. כמו שצמח זקוק למים ולאור כדי לשרוד כך גם חיי הנישואים שלנו זקוקים לריענון ולדאגה עיקשת על מנת שהם יצליחו וישרדו. אז איך הופכים את חיי הנישואים שלנו למשהו יציב שיחזיק מעמד לאורך זמן? ריכזנו עבורכם חמישה טיפים שיעזרו לכם בדיוק במשימה הזו.

  • הסתכלו תמיד על חצי הכוס המלאה בבן הזוג – כשחיים עם מישהו כל-כך צמוד במשך זמן רב כל-כך אנו עלולים באופן אוטומטי להסתכל רק על המגרעות שלו . הנטייה הטבעית לחלוטין הזו עלולה לפגוע באופן מובהק בחיי הנישואים ולכן אנו מציעים להשתדל לעשות בדיוק את ההפך. גם אם בן הזוג מרגיז במיוחד וכל דבר קטן שהוא עושה גורם לנו להתעצבן, נסו להתאמץ ולראות דווקא את הצדדים החיוביים שבו. גם אם זה מוחבא וגם אם זה מוסתר, התאמצו וגלו את החיוב שבו – זה בהחלט ישתלם לכם!
  • הפתיעו אחד את השני מעת לעת – לאלמנט ההפתעה יש משמעות נרחבת בעמידות חיי הנישואים. נסו להפתיע אחד את השני במחוות קטנות ומרגשות שיעזרו לשמור על גחלת הנישואים דולקת. אחד מהדברים שהכי פוגעים בחיי הנישואים זוהי השגרה העמוסה והמעייפת. ההפתעות הקטנות הללו הן בדיוק אלו ששוברות את השגרה הזו ולכן הן חשובות כל-כך.
  • השאירו זמן לאינטימיות- גם אם נדמה לכם שאתם כל-כך עסוקים ואין לכם זמן או רגע פנאי אחד לעצמכם, השאירו בכוח זמן פנוי לאינטימיות בניכם ובין בן הזוג. זה יכול להיות בילוי זוגי בחוף הים, שכירת חדרים לפי שעה, ארוחה במסעדה או כל דבר אחר. האופציה השנייה שציינו, של בילוי בצימרים מפנקים אותם ניתן להשכיר לפי שעה, מתאימה במיוחד לזוגות עסוקים שלא יכולים להיעדר ללילה מהבית. בזמן שרוב המלונות מחייבים הזמנה של מינימום לילה, את החדרים האלו ניתן להשכיר גם למספר שעות ספורות.
  • השאירו זמן לעצמכם- בתוך מערכת זוגית אינטנסיבית צריך גם כל אחד מבני הזוג להשקיע בעצמו ולהשאיר זמן גם לעצמו. רק אם יהיה בן הזוג מספיק שלם עם עצמו יוכל להכיל את שותפו ולנהל מערכת יחסים זוגית תקינה.
  • דייט קבוע- הטיפ הזה הוא למעשה נגזרת של טיפ מספר 3 שיעזור לכם להוציא לפועל את האינטימיות שלכם. שריינו ביומן יום ושעה קבועים שבו אתם יוצאים לדייט ולא משנה מה קורה , התכנית הזו לא מתבטלת. הדייט הזה הוא בדיוק מה שיעזור לכם לשמור על האינטימיות שלכם וכמובן גם על חיי הנישואים שלכם. זה אולי נשמע טיפ קל למימוש אך כולנו יודעים שבשגרת החיים העמוסה לעייפה זה אינו דבר פשוט כל-כך , אבל דבר שבהחלט שווה להתאמץ עבורו.

הוסף תגובה