חלק את כרטיסי הביקור שלך בכל הזדמנות אפשרית

אם עדיין לא הכנת כרטיסי ביקור ומוצרים משרדיים אחרים של החברה – הכן אותם במיידי. כרטיס הביקור שלך, וכן טופס או מעטפה עם לוגו של העסק יראו ללקוחות הפוטנציאליים שלך שאתה מקצוען שמתייחסים ברצינות לעבודה. חלק את כרטיסי הביקור בכל הזדמנות אפשרית. התקשר לקרובי משפחה ולחברים וספר להם על העיסוק שלך, בקרו אצלם והשאר להם ולחברים שלהם את כרטיסי הביקור.


כמו כן, בכל פעם שאתה מציג את עצמך, שלוף את כרטיס הביקור שלכם. במקרה כזה גם אם אותו האדם שעמו אתה משוחח ממהר ולא יכול לדבר, המידע עליך יישאר בידיו. אל תשכח להתעניין בעצמך בעיסוקם של אלה שאיתם אתה מדבר. העניין שלך בהם יחמיא להם והם יזכרו אותך טוב יותר.


מאת Homebiz, רעיונות גדולים לעסקים קטנים


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה