15 שיטות בדוקות לסייע לצמיחתו של העסק שלך, ללא הוצאות ניכרות

1)הצטרף ל- 3-4 אגודות – כאלה שבהן נוכחים הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. אבל זכור, שהמטרות שלך יזוהו במהרה ולכן אתה תצטרך באמת לעבוד שם וייתכן שאפילו תצטרך להקריב חלק מהרעיונות שלך ומזמנך.


2)חפש משהו ייחודי במה שאתה עושה, והפץ הודעות פרסום בעיתונים המקומיים, בטלוויזיה ובכתבי העת שקהל היעד שלהם יכול להיות מעוניין בתוצרת שלך. עוד יותר טוב יהיה במידה ותוכל לשלוח למקומות האלה גם תמונות טובות – לעתים קרובות המוציאים לאור זקוקים לעיצוב איכותי.


3)חבר מאמר אשר יתאר את ניסיונך בתחום מסוים. שלח את המאמר לעיתון או לכתב עת, ואם הוא אכן יודפס, וודאו שבתחתיתו יופיעו שמך ומידע לגבי יצירת הקשר עמך.


4)עשה העתקים של כל המאמרים, וכן של מכתביהם של הלקוחות והשתמש בהם למטרות שיווקיות.


5)שמור על קשר עם ארגונים שאינם מסחריים, עם בתי ספר ועם מכללות.


6)צור קשרים עם חברות אחרות שעובדות בתחום שלך. הראה להן שאתה מעוניין בשיתוף פעולה (אבל אפילו אל תנסה לגנוב את הלקוחות שלהן – המוניטין שלך ייפגע).


7)בדוק אלו תוכניות מקומיות וממשלתיות קיימות, ונסה להשתתף בהן.


8)שלח מכתבים לכל מי שיכול לעזור לעסק שלך.


9)אם אתה משתמש ברכב, הדפס את הלוגו של החברה שלך ואת פרטי ההתקשרות עמה על גבי הרכב, לא משנה איפה: על החלונות, על תא המטען, על הדלתות וכו'.


10)חלק דוגמאות של התוצרת שלך לכמות כמה שיותר גדולה של אנשים.


11)הצע ייעוץ חינם ולא מחייב לאותם האנשים שיכולים להיות הלקוחות שלך. בזמן הייעוץ אפשר לתת המלצות שיהיו מבוססות על השימוש בתוצרת שלך.


12)השתמש באנשים אחרים כדי למכור את המוצר או את השירות שלך. חפש חברות דיוור שיהיו מעוניינות לכלול את המוצר שלך בקטלוגים שלהם, מפיצים וסוכני מכירות שירצו לקחת על עצמם את הנטל של העבודה הזאת.


13)ארגן מסיבות. חלק מתנות נחמדות שקשורות לעסק שלך – זו יכולה להיות סלסלת מתנה עם המוצרים שלך או שירות שיינתן בחינם.


14)נצל כל הזדמנות לפרסום בחינם. ברוב המקרים, כדי להיכנס למדריכי הטלפונים כל שנדרש הוא לשלוח את המידע שלך בזמן.


15)כדאי מאוד למקם באינטרנט את המידע על התוצרת שלך. יחד עם זאת, לא כדאי להקים על ההתחלה אתר משלך. הרי אפילו אם הלקוח שלך מעוניין במידע מהאתר, הוא קודם כל צריך לשמוע איפשהו על קיומו. כלומר, תצטרך לפרסם את האתר עצמו.


מאת Homebiz, רעיונות גדולים לעסקים קטנים


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה