איטום מרתפים ומקלטים

איטום מרתפים ומקלטים הוא הליך לא פשוט המצריך ידיים מיומנות ומקצועיות במיוחד שיבצעו את עבודת איטום מרתפים ומקלטים בצורה יסודית ומדויקת. כידוע, מקומות אלו נחשבים למועדים ביותר לתופעות של נזילה וחדירת מים. כך שאם במרתף או במקלט שלכם יש נזילת מים ואתם כבר חושבים להרים ידיים, אין מה להתייאש.

כל שצריך לעשות הוא להזמין קבלן איטום מקצועי ומנוסה שברשותו הכלים והידע לבצע את עבודת איטום מרתפים ומקלטים בשיטת האיטום המתאימה ביותר.

עבודת האיטום וביצוע

ישנן מגוון שיטות באמצעותן מבצעים איטום מרתפים ומקלטים בין היתר: איטום באמצעות יריעות ביטומניות, איטום באמצעות יריעות פוליתאלין בצפיפות גבוהה, איטום באמצעות משחות איטום שונות ועוד מגוון שיטות.

המשותף לכולן הוא שבכדי שעבודת איטום מרתפים ומקלטים תתבצע בצורה איכותית ונכונה, צריך להיעזר בבעל מקצוע המתמחה בנושא של איטום מרתפים ומקלטים. קבלן איטום שידע לזהות ולמצוא את מקור הבעיה (שזה הליך לא תמיד פשוט בחדר תת קרקעי כמו מקלט או מרתף), יבצע בשלב הראשון, את עבודת ההכנה לקראת עבודת איטום מרתפים ומקלטים על פי השיטה המתאימה. עבודת ההכנה תכלול בין היתר: קילוף הטיח מהקירות לצורך חשיפת הבטון, פירוק הריצוף, ביצוע תיקוני בטון במקומות הנחוצים ועוד.  השלב הבא יהיה כמובן ביצוע של העבודה בפועל על פי השיטה עליה הוא החליט זאת בצורה הטובה והאיכותית ביותר.

איטום מרתפים ומקלטים – הכול טמון באיכות העבודה

כאמור, איטום מרתפים ומקלטים אפשרית לביצוע, רק צריך לדאוג שמי שיבצע אותה יהיו אנשי מקצוע מומחים ובקיאים בשיטות השונות הנהוגות בנושא של איטום מרתפים ומקלטים. כך ובמידה ואתם זקוקים לשירות של איטום מרתפים ומקלטים חשוב שתפנו לאיש מקצוע מורשה ובעל ניסיון רב בתחום. איש מקצוע מנוסה ידע באלו חומרי איטום כדאי להשתמש בכדי להשיג אפקטיביות מקסימאלית באיטום. הוא ידע כיצד לבצע את עבודת ההכנה הנדרשת לקראת עבודות איטום מרתפים ומקלטים וכמובן הוא ידע גם לבצע את עבודת האיטום עצמה בצורה הנכונה והאיכותית יותר המתאפשרת ולדאוג שיותר לא יחדרו מים לאותו מרתף או מקלט.

הוסף תגובה