איך לפתוח עסק עצמאי כמעצב פנים?

לאחר שהשקעתם בלימודי עיצוב פנים מקצועיים הגיע הזמן לצאת לשוק העבודה.

איך עושים את זה?

  1. בניית תוכנית עסקית
    הצעד הראשון בהקמת עסק עצמאי הוא בניית תוכנית עסקית.
    התוכנית אמורה לתת מענה מעשי לשאלות הנוגעות לקיום העסק:
    מהי ההשקעה הראשונית הנדרשת?
    כיצד ימשוך העסק לקוחות?
    כיצד יהפוך העסק לרווחי?
    מהן ההוצאות שיש להתחשב בהן בהפעלת עסק מסוג זה?
    כיצד ניתן לבסס ולהרחיב את העסק?
    כדי לבנות תכנית עסקית:
    • נסו להיעזר במרכז ייעוץ וקידום עסקים התומך בעסקים מהקמתם ועד להתבססותם.
    • במסגרת התכנית העסקית, בחנו את אפשרויות התרחבות העסק והגדלת כמות הלקוחות.
      בתחום העיצוב אפשרויות השיווק מתמקדות בפרסום "מפה לאוזן" ובפרסום מקומי.
    • התייחסו לאופיו הפיננסי של העסק:
      האם אתם מעוניינים בעסק קטן או גדול?
      אם אתם חושבים בגדול כדאי לחשוב על חיפוש משקיעים שיתמכו במאמציכם. לשם כך עליכם לחשבב במדויק ככל האפשר את גובה ההשקעה הנחוצה את התחזית הפיננסית ואת כדאיות ההשקעה בעסק שלכם.
    • כללו בתוכנית אפשרות של העסקת עובדים ובחנו שיטות לגיוס העובדים ואת עלות העסקתם.
  2. רישוי העסק
    גם אם אתם מתכננים עסק קטן בעל הוצאות נמוכות, עליכם להשיג רישיון עסק מהרשות המקומית במקום בוו אתם מקימים את העסק. רישיון העסקים המתאים לתחום זו אינו יקר ואינו דורש תנאי פיקוח.
    כשהעסק מורשה – תוכלו לרכוש ציוד וחומרים במחירים סיטונאיים.
    מובן שעליכם להשיג גם רשיון עוסק על ידי פתיחת תיקים במוסדות המתאימים: ביטוח לאומי, מס הכנסהה ומע"מ.
  3.  הון עצמי
    עלויות פתיחת עסק עיצוב פנים יכולות להיות זולות יחסית, אך עדיין קיים צורך בהון עצמי כדי לשכור מקוםם מתאים, לקנות ציוד בסיסי, לבנות תיק עבודות עשיר ולצבור ניסיון.
  4. ציוד וחומרים בסיסיים
    מצאו מקורות וספקים של ציוד וחומרים הדרושים לעסק.
    כאמור, רישוי העסק יאפשר לכם לקנות במחיר סיטונאי.
    חפשו גם בחנויות סטוקים או במציאונים והתמקחו כדי להשיג הנחת כמות.
  5. שיווק
    כדי למשוך לקוחות פוטנציאליים עליכם לשווק את העסק במספר דרכים: הקמת אתר אינטרנט, שיתוףף ברשתות חברתיות, פרסום במקומונים ובערוצים מקומיים.
    הלקוחות הזמינים ביותר יהיו אנשים שיראו את עבודותיכם אצל חברים, בני משפחה או לקוחות אחרים ויפנוו אליכם.
    ההמלצה העיקרית היא לעצב כרטיסי ביקור מרשימים ולחלקם ולהשאיר חומר פרסומי אצל כל לקוח שעבדתםם אתו.
  6. העסקת עובדים
    כשהעסק מתרחב ומגיע שלב שבו אתם לא יכולים לבצע את כל העבודה, זה הזמן להעסיק עובדים. מצאוו עובדים מתאימים, מקצועיים ובעלי קווים מנחים עיצוביים דומים לשלכם, כדי שהעסק ימשיך לייצג את הקו המקורי – הקו שלכם.
  7. הפעלת שירות עיצוב וירטואלי
    לקוחות יכולים להעביר לכם צילומים של חלל הדורש. ואתם, יכולים ליצור תרשימים מתאימים, מבלי להגיע לבית או לעסק עצמו. זוהי דרך להרוויח מייעוץ בתחום העיצוב, בלי לגעת בלבנים ובטיח.

    רוצים ללמוד עיצוב פנים? רוצים להשקיע בקורס הום סטיילינג? האקדמיה לעיצוב היא המקום המושלם בשבילכם.

הוסף תגובה