צילום אירועים, אתמול היום ומחר

כמה פעם יצא לנו לשמוע את ההורים שלנו מדברים ומספרים על החתונה שלהם, על בר המצווה שלהם. משפטים כמו "צילום אירועים של היום זו כבר טכנולוגיה" השאלה היא מה באמת הקידמה הביאה איתה בעולם האירועים ומה הצלחנו לקחת ולשמר מהעבר? אנחנו תמיד אוהבים לשמוע על טכנולוגיה חדשה ומפתיעה, כאלו שעוזרות לנו בחיי היום יום וכאלו שרואים רק בתצוגות ובכנסים. צילום אירועים הינו תחום שמתחדש כמעט בכל תקופה קצרה, הסיבה הפשוטה היא כמובן ההתחדשות והבחירות של זוגות צעירים לאירוע הגדול שלהם, צילום אירועים מביא איתו היום מה שבעבר לא היה, מצלמות רחף, אפקטים מיוחדים, תא צילום לאירוע, ואף צילום HD אשר נותן לנו חווית צפייה מיוחדת במינה (גם לנגני DVD Blue Ray וכד').

בעבר ובעתיד – אותה מתכונת?

בכל אירוע אנחנו מצליחים להוציא את אותם הפרמטרים החשובים שהופכים את האירוע לגדול מתמיד, בין אם זה צלמי הוידאו שעוברים בקהל ובין אם זה צלמי הסטילס שמצלמים את הרגעים החשובים בחתונה כמו שבירת הכוס, הצבת הטבעת, כתובה ויותר, השאלה היא מה ההבדל בין האירועים של העבר מבחינת צילום אירועים?

מה עושה צילום אירועים מקצועי לאירוע כיום?
ובכן, ברגע שאנחנו מסתכלים קדימה אנחנו רואים דברים חשובים, מעבר לצבע כמובן שהתחדש לו אנחנו רואים את חווית הצפיה שגודלת לה לרמה האישית יותר, מה שפעם היינו רואים דרך מצלמה אחת בלבד – כיום, אנחנו רואים דרך כמה מצלמות ובעזרת הציוד הדיגיטלי אנחנו לא מפספסים אף רגע מהחתונה, משהו שאנחנו תמיד רצינו לראות. בנוסף, טכנולוגיה חדשה כגון תאי צילום לאירועים, מבטיחה להנציח את האירוע שלכם מנקודות מבט חדשות שלא היו אפשריות עד היום. היכולת של האורחים לצלם את עצמם מוציאה מהם גוונים ואיכויות חדשות  באירוע אנחנו יכולים להיות רק ברגע אחד נתון אבל בעזרת צילום אירועים בוידאו בצורה מקצועית אנחנו יכולים להרגיש את החוויה בדיוק כמו שרצינו לעצמינו לכל החיים, להסתכל אחורנית ולהרגיש את החוויה מחדש.

הגימיק החדש: תא צילום לאירועים

צלם זה נחמד, אבל יותר נחמד להציב באולם תא צילום לאירועים המדפיס תמונות על גבי מגנטים והופך את האירוע לחוויתי מאוד ובלתי נשכח. היופי הוא שמדובר גם באביזר שמשדר יוקרה טוב טעם מכיוון שניתן לקשט את סביבתו של תא צילום לאירועים בשטיח אדום, תאורה מיוחדת, חבלול מהודר ועוד. אז מה הפיצ'רים המיוחדים של תא צילום לחתונה או לאירוע? ראשית כל, ניתן לחבר כל מצלמה שיש לה חיבור בלוטות' אלחוטי. שנית, תא הצילום כולל מצלמה באיכות HD, מסך מגע, מדפסת שמדפיסה את המגנטים, חיבור רשת ואפליקציה שמאפשרת לכם להעלות את התמונות שצילמתם גם לפייסבוק. תפעול תא צילום לאירוע הינו פשוט ביותר. פשוט בוחרים אדם שאיתו רוצים להצטלם, מחייכים, מצטלמים ומקבלים מזכרת מגניבה שתוכלו לתלות על המקרר.

סיכומה של תקופה
כל אחד מאיתנו אשר עבר אירוע כזה או אחר (חתונה, בר מצווה וכד') מרגיש שהוא קיבל את הטוב ביותר וטוב שכך, הרעיון בעתיד שתמיד נוכל לקבל הרבה מעבר. צילום אירועים הינו מקצוע אשר מתחדש עם הדקות ברגע שמדובר בטכנולוגיה וכולנו יודעים איך זה מתקדם.

הוסף תגובה