הפשטות יוצרת אפשרות

הפשטות יוצרת אפשרות

הנדון: מיתוג מחדש של אטם סיליקון לסיר בישול

המוצר "RomiSeal – אטם לכל סיר" פותח בשנת 2009 על ידי רומי גולדהמר. בשנת 2010 הוגשה בקשת פטנט באמצעות חברת "אבטיפוס" עורכי פטנטים, שהגישה את המוצר תחת סימן המסחר רומיסיל ROMISEAL. באפריל 2017 הוגשה בקשת מדגם למוצר בעיצוב חדש של איליה קופלון, באמצעות שילון צוקרשטיין עורכי פטנטים.
בתקופה זו יצאו לשוק מוצרים דומים, כגון מכסה עם ציפוי סיליקון ואטם סיליקון תוצרת סין, אשר התקיימה בהם בעיה של תת לחץ, וככל הנראה זאת הסיבה שהייצור והשיווק שלהם הופסק. בעיצוב החדש של RomiSeal על ידי המעצב התעשייתי איליה קופלון, בעיה זו נפתרה באופן פשוט וחכם.
על מנת להביא את המוצר למודעות של גורמים בעלי עניין ומשקיעים פוטנציאליים מבקש מפתח המוצר להציג מספר תובנות מרכזיות בנוגע ליתרונות השימוש במוצר:
א. השימוש באטם הסיליקון מאפשר חיסכון משמעותי באנרגיה באמצעות הפחתה של השימוש בגז ביתי, חשמל או תוצרי בערה אחרים.
ב. השימוש באטם מאפשר לנייד כל סיר ללא סכנת נזילות, ולכן מתאים לשימוש בנסיעות לארוחות חג או לשימוש במהלך הפלגות.
ג. השימוש באטם מאפשר את הפיכתו של כל סיר למיני סיר לחץ (לפי בדיקת מכון התקנים 0.3 ברים), ולכן חסכוני יותר מרכישתו של סיר לחץ ייעודי, ואף מבטל את הסיכונים שבלחצים הגדולים שקיימים בסיר לחץ.
ד. השימוש באטם הסיליקון מפחית משמעותית את סכנת הכוויות כתוצאה מנפילת סיר בישול במטבח הביתי (חשוב במיוחד במשפחות עם ילדים קטנים).
ה. לשימוש באטם יתרונות נוספים שאינם מפורטים במסמך זה .
מחירו של המוצר (כ-50 ₪) הופך אותו לאטרקטיבי עבור הצרכן, בדגש על אוכלוסיות בעלות יכולות כלכליות נמוכות.
באמצעות אטם RomiSeal ניתן לפתח מוצרי המשך כגון אפשרות ליצירת מזקקה של מים מלוחים או בוציים למי שתייה ובישול, או אלכוהול. בנוסף, הקיטור שנוצר מוזרם בצינור ויכול לשמש לניקיון או השמדת חרקים.
מבין היתרונות הנוספים של השימוש באטם ניתן למנות מניעת ריחות במהלך הבישול, ואפשרות לריכוך המזון בצורה מושלמת עבור מבוגרים, חסרי שינויים או תינוקות. שימוש בסיר ובאטם המונח על פלטת שבת, תוך מניעת התאיידות הנוזלים שבסיר במהלך השבת (רלוונטי בעיקר עבור האוכלוסייה הדתית). אפשרות לבישול בשטח פתוח (מניעת כניסת חול או אבק לתבשיל), אפשרות לבישול באדים תוך שמירה על טעם וצבע הירקות, אפשרות לבישול במקביל שני תבשילים שונים (סיר בתוך סיר) ויתרונות רבים אחרים.
ליצירת קשר goldhamerromi@gmail.com 0524319440

הוסף תגובה