קחו חלק בעיצוב עולמו של הילד

עולמו של הילד ושלל החוויות הנצרבות בתודעה ובזיכרונותיו הם אינסופיים. אנחנו ברהיטי ברנר רואים זאת כזכות גדולה ואחריות עצומה לכל הורה לספק לילד את חדר הילדים שיהווה עבורו מקור של זיכרונות נעימים וחוויות טובות ומרגיעות מילדותו.

חדר הילדים מהווה מעין פינה שלמה בעולמו של הילד. זהו המקום הפרטי שלו. המקום שבו הוא נרגע, ישן או חולם חלומות. המקום שבו הוא מאחסן את חפציו האישיים או היומן הפרטי שלו. הפינה האישית שלו שבה הוא אחראי על דבריו. המקום שבו הוא יכול לארח את חבריו.

בהתחשב בשלל הדברים שציינו ניתן להבין מדוע אנחנו ברהיטי ברנר משקיעים את מיטב המוחות היצירתיים והמנוסים שלנו במפעל על מנת לעצב את חדר הילדים המושלם עבור הילד שלך.

חשוב לעצב חדרי ילדים בצורה כזאת שהם לא רק יהיו איכותיים, חזקים ואמינים. חשוב לנו, כשמייצרי רהיטים, שהחדר ייתן את התחושה של הבית ואת הפינה החמימה שאותה מחפש הילד. פינה שאליה הילד ירצה וישמח להיכנס אחרי יום שלם בחוץ. בגלל סיבות אלו על ההורים לא לקפוא על השמרים גם כאשר הם מעצבים חדר ילדים אשר עונה על הדרישות. אנו מאמיני כי כשם שכל ילד הוא שונה ובעל צרכים אחרים ודברים שונים אשר מרגיעים אותו ומשמחים אותו, כך יהיה גם בחדר השינה שלו. כל ילד ימצא את הדבר שנותן לו להרגיש בבית בחדר הילדים שלו.

זוהי הסיבה שתוכלו למצוא ברהיטי ברנר מגוון רחב של חדרי ילדים על מנת לאפשר ולכל אחד למצוא את העיצוב המתאים והנכון עבורו.

חדרי ילדים של רהיטי גבעת ברנר הם הרבה מעבר לסתם ריהוט איכותי

בקניית חדר ילדים של רהיטי גבעת ברנר אפשר להיות רגועים כי הקניה תהיה איכותית ועמידה. מדובר בחברת רהיטים בעלת ותק של יותר מ-80 שנה אשר חיה ומייצרת רהיטים במשך שנים רבות. הניסיון והאיכות של רהיטי גבעת ברנר הינם כבר שם דבר.

בעיצוב ובחירת חדר ילדים תקבלו את כל זאת יחד עם האופציה של בחירה בעיצוב הנכון והמתאים עבור ילדכם. לפרטים נוספים: gbr.co.il

הוסף תגובה