כשאסתטיקה וניקיון נפגשים בחדר האמבטיה

שיפוץ אמבטיה הוא שיפוץ שנערך בהרבה בתים, גם אם לא משפצים את כול הבית. לשפץ את האמבטיה בלבד זה אתגר פחות מסובך ופחות דורש סובלנות מבעלי הבית. משפחות רבות מחליטות לשפץ את חדר האמבטיה בשל פיצוץ פתאומי בצנרת. אם כבר, אז כבר… משקיעים בריצוף חדש, בארונות אמבטיה נוחים ומעוצבים, כיורים, ברזים, שירותים מרחפים. ועוד כהנה וכהנה שכלולים.

ארון אמבטיה מעוצב

"הארון המרחף בעל מקום אכסון גדול יותר היות והוא אינו מכיל בתוכו את הצנרת של האמבטיה"

ארונות אמבטיה – איזה סוגים יש בשוק?

  1. ארונות אמבטיה מהסוג הפשוט – הינם ארונות עומדים על ארבע מתחת לכיור ועשויים סיבית. לרוב לא תמצאו ארונות מהסוג הפשוט בחנויות יוקרה היות והן פחות נוחות בחדר האמבטיה, ופחות מודרניות. כאשר מצטבר לכלוך מתחת לארון תאלץ עקרת הבית להתכופף יחד עם סחבת הניקיון להעביר ניגוב. המגב אינו יכול לנקות שם בצורה יסודית.
  2. ארונות אמבטיה תלויים – ארון מתחת לכיור. שהיתרון הגדול שלו הוא שאין לו רגליים והוא עומד כביכול באוויר. (אל דאגה הוא עומד יציב!) ארון מרחף מומלץ למי שאינה מוותרת על ניקיון מקסימלי בחדר האמבטיה. מה יותר קל ונוח פשוט לדחוף את המגב ולהעביר ניגוב? והמראה מודרני ועדכני. בנוסף הארון המרחף בעל מקום אכסון גדול יותר היות והוא אינו מכיל בתוכו את הצנרת של האמבטיה.
  3. ארונות אמבטיה מעץ מלא – ארון מתחת לכיור מתאים למי שמעוניין באמבטיה בסגנון כפרי. הארון עשוי עם נגיעות פרובנס, ובנוי לרוב עם חלוקה נוחה. מעניק אווירה רומנטית, ושיק ייחודי.קיימים מבחר דגמים נוספים של ארונות אמבטיה מעוצבים על פי מידה ועל פי טעמכם האישי. ארונות המתאימים לחדרי אמבטיה גדולים ופרוסים על רוחב קיר שלם לעומת זאת, ארונות אמבטיה קטנים המתאימים לחדרי אמבטיה קטנים/

יש לשים לב לחלוקה הנכונה בארון, חלוקה שתתאים לכל אביזרי האמבטיה מברשות שיניים, שמפו תמרוקים, ואולי גם יש מקום למגבות. והעיקר שתהיה לכם אמבטיה נעימה!

אי אפשר לזנוח את הנישה של ארונות אמבטיה יוקרתיים, אלה ארונות איכותיים ומרשימים שיכולים להפוך את חדר האמבטיה שלכם לאחד המקומות המרשימים והמהממים בכל בית. מוזמנים לעיין בקטלוג ארונות אמבטיה באתר http://www.omdesign.co.il ולהתרשם ממגוון עיצובים.

הוסף תגובה