רקדנית מחול מזרחי – להופעה וללימוד כל תנועה

אם אתם מחפשים רקדנית מחול מזרחי בין אם להופעה ובין אם ללימוד תנועות – הגעתם לעמוד הנכון!. מורן טנצמן היא רקדנית בטן ומחול מזרחי כבר למעלה מעשר שנים ומתמחה בהופעות וריקודי בטן מכל הסוגים עבור מגוון רחב של אירועים. זו הדרך להפוך כל אירוע, מסיבה או יום גיבוש לבלתי נשכחים, משמחים ומלאים בצבע, מוזיקה ואווירה מדהימה.

רקדנית מחול מזרח

מה זה בכלל מחול מזרחי?

מחול מזרחי הוא בעצם ריקוד שבו אנו עושים שימוש עם כל חלקי גופנו תוך כדי תנועה לצד מוזיקה ייחודית. יכולת אלתור היא בסיס חשוב בריקודי בטן ומאפשרת לנו להתמזג עם המוזיקה, להתחבר לצד הנשי שלנו ופשוט להרגיש חיבור גופני אדיר ולהעצים את עצמנו מבפנים.

אז מתי כדאי להזמין רקדנית מחול מזרחי?

  1. לאירועים – בת מצוות, בר מצוות, חתונות, בריתות, חינה, מסיבות רווקות – אלו הם אירועים שמחייבים לעורר את השמחה גם אצל האורחים וכמובן לא פחות חשוב – אצל החוגגים. בנוסף, אם אתם מארגנים לעובדים שלכם ערב גיבוש ומחפשים משהו מיוחד בנוסף לאוכל, לבריכת השחייה ולשאר הפינוקים שאתם מתכננים, רקדנית מחול מזרחי תהפוך את היום הזה להרבה יותר מיוחד ויוצא דופן.
  2. ללימוד והעשרה – אנשים רבים רוצים ללמוד ריקודי בטן, מחפשים להזיז קצת את הגוף אחרי יום מטורף בעבודה או ישיבה ממושכת על הכסא ואחת הדרכים לעשות זאת ולצאת קצת מהשגרה של היומיום, היא על ידי שיעורי ריקוד. שיעורי ריקוד הם דרך מדהימה לפרוק לחצים, להתמודד מול אתגרים ואפילו לחזק את הזוגיות.

ריקודי בטן ומחול הם בעצם מפגש תרבותי ייחודי שמצד אחד מאפשר לנו להביא את עצמנו ואת הגוף שלנו לידי ביטוי ולהרגיש טוב, מלאים באנרגיה ומצד שני מתאים למגוון רחב של אירועים מכל הסוגים. אז אם אתם מתחברים לסגנון, מחפשים דרך לשינוי ורוצים להוסיף קצת צבע לאירוע או לחיים שלכם באופן כללי, עם מורן טנצמן זה בהחלט אפשרי.

הוסף תגובה