דיווחי נוכחות עובדים: כך תשיגו מידע מתבקש

מנהלים עסק עם מספר עובדים? נושא הנוכחות הוא עניין חשוב מאוד מבחינתכם, שאסור לכם בשום פנים ואופן להתעלם ממנו. עליכם לדעת למדוד את היקף הפעילות של העובדים, שעות עבודה, דיווחי נוכחות וכדומה. לא מדובר בתופעה של micromanagment, אלא פשוט מעקב אחרי נוכחות העובדים – זה נהוג, זה נפוץ וזה מתבקש.

כיום יש מגוון פתרונות בנושא של שעוני נוכחות – למשל שעון ביומטרי המופעל בטביעת אצבע ומאפשר דיווחי נוכחות אמינים במיוחד מהמשרד באמצעות שעון קיר ביומטרי מרכזי, מעבודה מהבית (באמצעות מנגנון ביומטרי עצמאי המתחבר ישירות למחשב של העובד), אפליקציה הכוללת טביעת אצבע ועוד. שוק דיווחי הנוכחות לא מפסיק להתרענן ולהתחדש מעת לעת עם טכנולוגיות נוחות וחדשניות, שמסייעות למעסיקים להפיק יותר ויותר נתונים על התפתחות העבודה בעסק. וכידוע, נתונים בעידן של ימינו הם כוח.

הנושא של אפליקציית נוכחות הוא גם נפוץ מאוד ופופולארי. יש לכם סוכני מכירות רבים? נציגי שטח? סניפים? רוצים לדעת על היקף שעות העבודה? אפליקציית נוכחות תסייע לכם לדעת בדיוק היכן העובדים ומתי הם נכנסו לתפקיד ומתי יצאו. האפליקציות נוחות מאוד לשימוש ומאפשרות גם להשיג חישוב של שעות נוספות.

שיטה נוספת של דיווח נוכחות היא באמצעות דיווח על ידי התקשרות בחיוג סלולארי או מטלפון קווי. העובד מתקשר למספר מסוים כשהוא מתחיל את יום העבודה ("מחתים כניסה") ומתקשר שוב בעת סיום היום. דרך פשוטה נוספת היא באמצעות כניסה לממשק נוכחות מובנה באינטרנט והחתמה קלילה מכל מחשב ובצורה מאובטחת.

מעקב נוכחות דרך האפליקציה

כיום חברות רבות עובדות עם מערכות דיווחי נוכחות של עובדים, כאשר ההחתמות של השעון נכנסות בצורה אוטומטית למערכת ומדי פעם ניתן לעשות עדכונים ותיקונים של חוסר החתמות או תקלות טכניות. מערכות הדיווח הללו כוללות את כל הפעולות במערכת אחת בענן – דיווחי שעות, ממשק ישיר לחשב שכר, בקרת כניסה, הסכמי שכר, חישוב שעות נוספות ועוד, ועוד.

מחפשים שעון נוכחות למדידות התפוקה והיעילות של העובדים שלכם? עליכם לבדוק מגוון אופציות שעומדות לרשותכם, לזהות מה מתאים בצורה הטובה ביותר לצרכים שלכם כחברה ומה יאפשר לכם להשיג מידע רלוונטי לתפעול החברה. הדרך הטובה ביותר לדעתנו היא לפנות לחברה המספקת שעון נוכחות עובדים ומגוון מערכות דיווחי נוכחות ולברר מולה בהתאם לצרכים ולתשומות שלכם – אילו מערכות נוכחות יתאימו ביותר עבורכם ולפיכך גם לקבל הצעת מחיר מותאמת לעסק שלכם. אז קדימה, תהיו עם היד על הדופק. ועל השעון.

הוסף תגובה