כך רוכשים היום רכב חדש

רכישה של רכב חדש היא דבר שכולנו רוצים. התחושה של מכונית חדשה, הריח המשכר וההרגשה על הכביש עם רכב חדשני מהניילונים עם 0 ק"מ. עם זאת, כולנו יודעים שרכישת רכב חדש מהיבואן עלולה לגרור הוצאה כלכלית כבדה מאוד.

ובכן, במקום זה יש לנו כמה אפשרויות טובות לא פחות – ומאוד משתלמות. האופציה הראשונה היא רכב חדש 0 ק"מ מחברת ליסינג. כאן למעשה חברות הליסינג רוכשות רכבים דרך היבואן ומוכרות אותם ללקוח בהנחה מכובדת מאוד.

אם אתם רוצים לקנות רכב חדש 0 ק"מ במחירים נוחים, יש לכם אפשרות נהדרת – חברות הליסינג, דוגמת אופרייט ליס ואחרות, מציעות מגוון רכבים ומאפשרות לכם לרכוש רכב חדש, שאמנם יוגדר יד שניה אך במצב מצוין וללא קילומטרים. נכון שיש לרכב יד שניה ירידת ערך, אך ההנחה המגולמת במחיר עולה על שווי ירידת הערך.

רכב יד שניה מליסינג

כיום אפשר לרכוש רכב יד שניה מחברת ליסינג, שהיה בשימוש של לקוחות החברה. מדובר ברכב שעבר לא מעט, אך רכישה שלו תהיה החלטה לא רעה בכלל מצידכם. מדוע? הרכבים הללו עוברים תחזוקה מתמדת וטיפולים מקיפים על ידי החברות וכוללים ספר היסטוריה מפורט.

במרבית המקרים, רכב מליסינג יהיה בהכרח רכב שמור וברמה גבוהה משום שהוא היה בבעלות של אדם אחד בלבד לפניכם ומשום שהוא טופל בצורה עקבית וקבועה על ידי החברה, אשר דואגת תמיד שרכביה יישארו שמורים וברמה גבוהה. רכישה של רכב משומש מליסינג מאפשרת לכם ליהנות מרכב כמעט חדש במחירים של רכבי יד שניה, ולדעת שאתם רוכשים רכב שישמש אתכם שנים רבות.

בבואכם לרכוש מכונית משירות השכרת רכבים, מומלץ לפנות לחברות בעלות ותק וניסיון רב בתחום. מגרשי הרכב נפוצים בכל פינה ברחבי הארץ ולכן כדאי לבחור אך ורק בטובים ביותר. לאחר תקופת הליסינג, החברות מציעות את הרכבים למכירה במחירים מוזלים. דווקא שם במגרשים תוכלו למצוא את הדילים הטובים ביותר עבורכם.

המסע למציאת הרכב המושלם אמנם תמיד מתחיל ברשת, אבל מסתיים בשטח. אחרי שאיתרתם רכב שמוצא חן בעיניכם, עליכם להגיע למגרשים, לבדוק את הרכבים ולבקש ספרי רכב, תיעודים וגם נסיעות מבחן. אז קדימה, תעבירו הילוך ובהצלחה.

הוסף תגובה