טיפים לבחירת שמלת כלה

הבחירה החשובה ביותר בחתונה

לפני החתונה יש דילמות רבות שקשה מאוד לפתור. האם להתחתן באולם אירועים או בגן אירועים, כמה מוזמנים להזמין, איזה דיג'יי יהיה הכי טוב ומהי האטרקציה שנבחר לחתונה. כל ההכנות הללו והדילמות שעומדות בפני החתן והכלה הם דילמות קשות במיוחד אך יש דילמה אחת שמטרידה בעיקר את הכלה, ובדרך כלל היא מתמודדת איתה לבדה, וזו שמלת הכלה. שמלת הכלה צריכה להפתיע את החתן ומלבד החלטה על תקציב מוסכם הוא לא לוקח חלק בה. הכלה צריכה לבחור את שמלת הכלה היפה והמושלמת ביותר לאירוע הכי נוצץ של חייה ויש כמה פרמטרים חשובים לבחירה.

טיפים לבחירת שמלת כלה

  • כשבוחרים שמלת כלה חשוב לזכור שזוהי השמלה הכי חשובה שתלבשו בחיים. עם הבנה זו חשובה מאוד לקראת המשך תהליך הבחירה בכך שצריך להכניס טוב לראש שאין פשרות. אי אפשר להתפשר על שמלה כזו ודאי לא שמלה שעולה כמה אלפי שקלים. חשוב מאוד לבדוק את כל השמלות וגם כשבוחרים כמו בכל סלון כלות וגם אצל שלומית אזרד על מנת להיות בטוחות עם הבחירה בלב שלם.
  • כדי לבחור שמלת כלה חשוב להסתכל על קטלוגים רבים. גם אם נראה לכן שאתן לא הולכות לבחור שמלת כלה מהקטלוג אלא להתאים לכן אחת באופן אישי חשוב מאוד להסתכל על כל הדוגמאות ולהבין את המושגים בתחום. שמלת כלה מנופחת או צמודה, עם מחשוף או בלי, עם שרוולים או בלי, יש הרבה שאלות שתצטרכו לשאול את עצמכן ולכן חשוב להתרשם ולקבל מושג מה נראה לכן, ומה מנראה לכן פחות.
  • כשאתם מתרשמים משמלות הכלה חשוב מאוד להתרשם מהם על הגוף ולא סתם בעין. שמלת הכלה צריכה לשבת טוב ולהיות נוחה. המדידות יכולות לייגע אתכן מאוד אך זהו חלק מהתהליך וחשוב מאוד ליהנות ממנו. מי שלא תהנה מהמדידות הרבות וההרגשה של הנסיכה שמתאימים לה שמלה לאירוע מיוחד, יכולה לפספס הרבה מהכיף.

שמלה נוחה עם כמה חוות דעת

כדי שהשמלה תהיה מושלמת עליכן למדוד אותה מספר פעמים, לזוז איתה מעט ולוודא שאתם לא סובלות. יש הרבה כלות שנשארו תעם השמלה גם בזמן הריקודים ויש כאלו שדווקא מחליפות אותה לשמלת ערב נוחה יותר. שמלת הכלה בכל מקרה תלווה אתכם בדרך לחופה ולפחות בריקודים הראשונים ולכן יש צורך לבחור אותה גם לפי נוחות, מינימלית ככל שתהיה. כדי לקבל חוות דעת אובייקטיביות יותר על השמלה מומלץ להתייעץ עם אימא, דודה, חברה טובה, שאלו כנראה יגיעו אתכן למסע המדידות.

להשכרה או לקנייה?

שמלת כלה יכולה לעלות לא מעט כסף. בדרך כלל שמלות כלה להשכרה בסלוני כלות עולות בין חמשת אלפים לששת אלפים שקלים, להשכרה של 48 שעות. אם אתן רוצות לקנות שמלת כלה תצטרכו להוציא כבר סכום עם חמש ספרות וכדי להוזיל עלויות תוכלו לבדוק באינטרנט בקטלוגים באינטרנט או שמלות יד שנייה.

הוסף תגובה