שיפוץ בניין משותף

שיפוץ בניין משותף

 

כאשר אתם מתכננים לבצע שיפוץ בית משותף, יש להעלות את ההצעה ולשקול אותה היטב עם וועד הבית או החברה ששכרתם לתחזוקת או ניהול בניין המגורים. תהליך זה, עשוי להיות ארוך על מנת להשיג את האישורים ולהחתים את דיירי הבניין. יש לבצע סקר שוק ולשקול את מחיר השיפוץ התקציב העומד לרשותכם. ישנו שיפוץ שהוא חלקי כגון שיפוץ של חזית הבניין בלבד. יש לבדוק את התקנון בעירייה  על פי העיר שבה ממוקם הבניין, כך שחברת השיפוצים תדע אם ישנה מגבלה של צבע מסוים וכדומה. יש לעבוד על פי התקן של העירייה לפני שהחברה תתחיל בכלל לשפץ את הבניין.

חברת שיפוצים מקצועית, יודעת כי קיימות תקנות שונות שיש לעקוב אחריהן, על מנת לשפץ נכון את בניין המגורים. היום המגמה של שיפור פני העיר ושיפוץ בנייני מגורים בכלל, תופסת תאוצה וועדי הבית השונים של בניינים רבים ברחבי הארץ, מעודכנים בכל מה שנדרש עבור שיפוץ בנייני המגורים.

 

מתי לקרוא לחברת השיפוצים על מנת שתשפץ את הבניין בו אתם גרים?

 

כל ההליך של שיפוץ בניין משותף, כרוך בבירוקרטיה, הסכמה של הדיירים וכן, אם חלק  מהדיירים לא הגיעו להסכמה, ניתן יהיה לערב א האגודה לתרבות הדיור שזה תפקידה במקרים אלה. לפעמים לא מדובר רק בשיפוץ בניין המגורים מהבחינה האסתטית, כי אם גם מהבחינה הבטיחותית, על אחת כמה וכמה  כאשר מדובר על מבנים ישנים מאוד שיש לחזק את היסודות שלהם, לתקן רצועות בטון סביב הבניין ואז להתחיל עם שיפוץ כגון טיח, צבע או חיפוי אבן או שיש.

 

יש לציין, כי שיפוץ הבניין  יכול להיות כרוך בעוד פעולות, כגון שיפוץ הכניסה לבניין, החלפת הריצוף וצביעת הלובי, צביעת חדר המדרגות, שיפוץ החצר המשותף של הבניין ועוד.

 

בחירת חברה מקצועית שתשפץ את הבניין המשותף- ידיים טובות

בחירה של חברת שיפוצים מקצועית, תתבצע בשיקול דעת רב. ניתן למצוא בישראל חברות שיפוצים רבות אבל יש למצוא את המקצועיות מביניהן וכאלה שמתמחות בנושא שיפוץ בניין משותף. חברת ידיים טובות, הינה אחת מהחברות המוכרות ביותר שקיימת מזה 30 שנה והייתה מעורבת בשיפוץ של בניינים רבים ברחבי הארץ. לחברה צוות מיומן של עובדים בגובה שיש בידיהם לעסוק בעבודה זו וכן, את המכשור המשוכלל והעדכני ביותר לביצוע שיפוץ בניינים משותפים. תוכלו לפנות לחברת ידיים טובות ולבקש הצעת מחיר, לוח זמנים ולהתרשם מעבודות שהחברה ביצעה כמו שיפוץ של בנייני מגורים.

הוסף תגובה