איך להוריד אחוזי שומן כמו שצריך?

אחוזי שומן יכולים להיות גם אצל מי שמתאמן ושומר על אכילה פחות או יותר סדירה, אבל ברור שמשהו באיזון הכללי אינו עובד אם טרם הצליח להיפטר מאחוזי השומן המיותרים. ישנן שתי תשובות לשאלה איך להוריד אחוזי שומן – אכילה שמפחיתה בקלוריות ואימונים ששורפים שומנים לאורך זמן. בכל מקרה, מומלץ מאוד להתייעץ עם אנשי מקצוע כדי לקבוע לכם את תכנית האימונים המתאימה לכם ואת הדיאטה הנכונה כדי לבדוק כמה קלוריות אתם מוציאים וכמה קלוריות תצטרכו להכניס כדי לשמור על מאזן קלוריות שלילי. חשיבות העבודה על הבעיה היא בכך שלא יוצאים לדרך לבד מבלי לעשות א כל הבדיקות החוצות ולא מקצרים את הדרך על ידי דיאטות כסאח שאינן מוסיפות בריאות אלא להפך, פוגעות במטבוליזם ומקשות על הגוף עוד יותר לרזות בצורה בריאה.

אימונים גופניים והתועלת להפחתת אחוזי השומן

יש שני סוגי אימונים שאנחנו עושים כדי לשפר את הכושר ולשמור על משקל תקין. אימון ראשון ומוכר יותר הוא האימון האירובי, שבו יש שריפת חמצן גבוהה והוא עובד על סבולת לב ריאה ועל הכושר הגופני להחזיק מעמד זמן רב בפעילות ממושכת. זה חשוב להבנת השריפה של השומנים. זה שורף קלוריות במידה מסוימת אבל פחות בונה שרירים. האימון השני הוא אימון אנאירובי שעובד על בניית מאסת שרירים וזהו האימון ששורף יותר קלוריות לטווח הארוך. רקמת שריר שורפת יותר אנרגיה בזמן מנוחה או פעולה מאשר רקמת שומן. לכן, כל אימון שיבנה לנו מאסת שריר יגרום לגוף שלנו לשרוף קלוריות כל היממה, גם בזמן מנוחה, וזה מה שאנחנו רוצים להגיע אליו. אימון כה יגרום להפחתת אחוזי שומן כמעט מבלי שנרגיש.

משטר תזונה נכון

משטר תזונה נכון מחייב בניית ארוחה מאוזנת ומלאה לפי נוסחה שכל אחד יוכל להרכיב בעזרת אנשי מקצוע שיבדקו אותו. יש כאלה שהפחתת פחמימות תועיל להם גם בהפחתת אחוזי שומן, אבל זכרו שחייבים אנרגיה לכל פעילות, פיזית או מנטלית. אי אפשר לוותר על שומן לגמרי משום שהוא גם נחוץ לגוף ומגן עליו, כמו גם משמש לפעילות מטבולית חשובה. ד

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.