המדריך המלא למבנה אתר מוצלח

 

האתר שלך זקוק למבנה מסוים. אחרת, זה יהיה רק ​​אוסף של דפים ופוסטים בבלוג. הגולשים המבקרים באתר שלך זקוקים למבנה מסודר כדי לנווט באתר שלך, ללחוץ ולעבור מדף אחד לשני. ידוע כי Google משתמשת במבנה האתר שלך כדי לקבוע מהו התוכן החשוב ומה התוכן הפחות חשוב. במדריך הזה, תלמד כל מה שאתה צריך לדעת על מבנה האתר הנכון ומה חשוב לקידום אתרים בגוגל.

מדוע מבנה האתר חשוב?

בניית אתר האינטרנט שלך הוא קריטי הן לשימוש והן להתמצאות. הרבה אתרים חסרים מבנה נכון כדי להנחות את המבקרים למוצר שהם מחפשים. מלבד זאת, בעל מבנה אתר ברור מוביל להבנה טובה יותר של האתר שלך על ידי גוגל, ולכן זה מאוד חשוב עבור קידום האתרים שלך.

חשיבות השימושיות

המבנה של האתר שלך הוא בעל חשיבות רבה עבור המשתמש באתר האינטרנט שלך. אם המבקרים יכולים למצוא את המוצרים והמידע שהם מחפשים, הסיכויים להגדיל את המכירות מאחר והם יהפכו ללקוחות. במילים אחרות, אתה צריך לעזור להם לנווט בחנות שלך. מבנה האתר טוב יעזור לך לעשות את זה. ניווט צריך להיות קל. אתה צריך לסווג את הפוסטים שלך ואת המוצרים בצורה שהם יהיו קלים למציאה. קהלים חדשים צריכים להיות מסוגלים להבין באופן מיידי איזה סוג של מוצרים אתה מוכר.

חשיבות עבור SEO

המבנה של אתר או חנות מקוונת הוא בעל חשיבות רבה עבור הסיכויים של האתר להידרג במנועי החיפוש. לדעתי, יש לכך שלוש סיבות עיקריות, עזרה ל- Google להבין את האתר שלך, האופן שבו תבנה את האתר שלך יספק ל- Google רמזים חשובים לגבי המקומות שבהם ניתן למצוא את התוכן החשוב ביותר. מבנה האתר שלך קובע אם מנוע החיפוש יכול להבין מה האתר שלך ואת מה שאתה מוכר. היא גם קובעת באיזו קלות מנוע החיפוש ימצא את התוכן לגבי מוצרים מסוימים. מבנה טוב יכול, אם כן, להוביל לדירוג גבוה יותר ב- Google. זה מונע ממתחרים עם תוכן הה לשלך, באתר שלך, ייתכן שיהיה בלוגים דומים זה לזה. אולי אתה כותב הרבה על קידום אתרים בגוגל. אתה יכול לקבל הודעות רבות בבלוג על מבנה האתר. כתוצאה מכך, גוגל לא תדע איזה מהבלוגים הוא החשוב יותר. כך שתתחרה בדפים שלך על דירוג גבוה ב- Google. עליך לתת ל- Google לדעת איזה דף חשוב לך יותר. כדי לעשות זאת, אתה צריך מבנה קישור פנימי טוב, כך שאתה יכול לגרום לכל הדפים האלה לעבוד בשבילך, במקום נגדך. שינויים באתר האינטרנט שלך, המוצרים שאתה מוכר בחנות שלך ישתנו סביר להניח עם הזמן. כך גם התוכן שאתה מפרסם. מגוון חדש יתווסף, מול הישן שנמכר. אינך רוצה ש- Google תציג מוצרים מיושנים או בלוגים שאינם זמינים עוד. יהיה עליך להתמודד עם שינויים מסוג זה. וזה יהיה קל יותר כאשר לאתר שלך יש מבנה ברור.

כיצד להגדיר את המבנה של האתר שלך

איך אתה בונה אתר נכון? תחילה אסביר כיצד נראה מבנה אתר אידיאלי ואז אסביר איך לעשות זאת באתר שלך.

מבנה אתר אידיאלי, הוא דמוי פירמידה. החלק העליון של הפירמידה הוא דף הבית שלך, ומתחת לדף הבית מספר דפים בהתאם לקטגוריות. עבור אתרים גדולים יותר, אתה צריך להכין גם קטגוריות משנה בקטגוריות ובתת-קטגוריות, יהיו לך מספר פוסטים בבלוג, דפים או דפי מוצרים.

חלוקת הדפים לקטגוריות

אם עדיין לא חילקת את הפוסטים או דפי המוצר באתר שלך למספר קטגוריות, עליך לעשות זאת. הקפד להוסיף קטגוריות אלו לתפריט הראשי של האתר שלך. ודא כי הקטגוריות הן בעלות גודל זהה. אם קטגוריה הופכת להיות גדולה מדי משום שהבלוגים דשים הרבה בנושא מסוים, אתה צריך לחלק את הקטגוריה לשתי קטגוריות עיקריות. כלל אצבע טוב לגודל הקטגוריות הוא לוודא שאף קטגוריה אינה יותר מפי שניים מהגודל של כל קטגוריה אחרת. אם יש לך קטגוריה אחת כזו, חלק אותה לשניים אלה היו תוצאה של השתקפות מדויקת יותר של התוכן באתר האינטרנט שלך. לידיעתך, אם שם הקטגוריה שלך משתקף במבנה הקישורים של האתר שלך, עליך לוודא שכתובות האתרים מופנות מחדש כראוי לאחר פיצול של קטגוריה.

מבנה קישורים פנימי

מבנה הקישור שלך הוא בעל חשיבות רבה. כל עמוד בראש הפירמידה צריך לקשר אל דפי המשנה שלו. ולהיפך, כל דפי המשנה צריכים לקשר חזרה לדפים שעל גבי הפירמידה. צריך להיות תוכן חיוני בחלק העליון של הפירמידה שלך, ומאלה צריך להיות לך קישור למאמרים מכל ההודעות בבלוג שלך. מכיוון שאתה מקשר מדפים שקשורים זה לזה באופן הדוק, אתה מגדיל את סיכויי האתר שלך להידרג גבוה. הקישור בדרך זו יעזור למנועי חיפוש על ידי הצגת מה שקשור. בנוסף לכך, עם כל דפי המשנה המקשרים לדף הראשי הזה בראש הפירמידה שלך, אתה יוצר דפי אבן יסוד. זה יקל על מנועי החיפוש כדי לקבוע מה הדפים העיקריים שלך לכל נושא.

http://seo-google.co.il/

הוסף תגובה