פילינג עמוק – לא נגמרות השיטות כדי להיראות צעירים יותר

כולם רוצים להיראות צעירים יותר ולא רק נשים אלא גם גברים מבצעים כל מיני פעולות טיפוח ש כוללים מריחת תכשירים וניתוחים קוסמטיים כדי להסיר כפלים ממקומות שונים כמו הסנטר או עפעפיים, למתוח את העור ולהעלים את הקמטים. אין עוד תרופה לגיל אך יש מספיק טיפולים שיכולים לתת לכם מראה טבעי ופילינג עמוק הוא אחד מהם. פילינג היא מילה שמוכרת לאנשים רבים בעיקר מהפרסומות אך לא בטוח שרוב הגברים יודעים בגלל במה מדובר. פילינג הוא תהליך של חידוש רקמות ויש לו כמה וכמה שיטות שלכל אחת מהן יתרונות וחסרונות.

מהו פילינג עמוק?

פילינג עמוק הוא תהליך של קילוף העור. המטרה של התהליך הזה היא להסיר את רוב הנגעים והקימוטים שיש באזור הפגוע שם נוצרים רקמות חיבור ותאי עור חדשים והרקמה שנפגעה נעלמת באופן כמעט מוחלט. פילינג עמוק הוא אחד מהשיטות המתבצעות כאשר יש גם את הפילינג המכני שמתבצע על ידי שפשוף בחדר ניתוח שמחייב הרדמה ופילינג כימי בו מפרקים את שכבות העור המת על ידי פירוק באמצעות חומרים פעילים וחומציים.

למי מתאים פילינג עמוק?

פילינג עמוק מתאים לכל בעלי העור המקומט שדורשים להעלים אותו. קימוטים בעור מגיל או מנזקי עישון יכולים להיות מעיקים מאוד להקנות לנו מרה מבוגר הרבה יותר ממה שאנחנו רוצים ופילינג יכול לחדש את הרקמות ולתת לכם מראה רענן. גם אנשים שעברו פציעות וניתוחים שגרמו להם לקמטים יכולים לעבור פילינג עמוק כדי להעלים את הבעיה.

איך מתבצע פילינג עמוק?

פילינג עמוק נועד לחדור לרקמות העמוקות יותר ולא רק לשכבת האפידרמיס ומכאן שמו. לצורך ביצוע הפילינג העמוק יש צורך לבצע כוויה מבוקרת. ביצוע הטיפול מתרחש באמצעות אמצעים כימיים כמו למשל תרכובות שמכילות TCA בריכוז גבוה או פנול. העוצמה והחוזק של החומרים האלו יכולה להיות גבוהה מאוד ולכן יש צורך לנטר את קצב הלב המהלך הטיפול כדי שהמטופל תמיד יהיה בידיים טובות ובהשגחה מלאה. הטיפול יכול להתבצע גם על ידי קרן לייזר ובגלל עוצמת הקרניים שיכולה להכאיב מאוד יש צורך בהרדמה מלאה.

מהו זמן ההחלמה לאחר הטיפול ומה הוא כולל?

שנכנסים לטיפול או אפילו בשלב ההכנות לטיפול מהסוג של פילינג עמוק יש צורך בהבנה של התהליך שיעבור המטופל גם אחרי הטיפול. אחרי טיפול פילינג עמוק פויה להישאר כוויה עמוקה על עור הפנים עד לפרק זמן של שבוע ימים. אחרי פרק זמן זה העור יתחיל לקבל גוון אדמדם והוא יתחיל להתקלף. השלב הזה יכול להפחיד לא מעט אנשים אך אחרי חודש ימים העור אמור להיראות כמו חדש אם כי מעט אדמדם. העור צפוי לחזור לצבע המקורי שלו אחרי מספר חודשים אך ניתן לטשטש את הגוון האדום בקלות על ידי מייק אפ.

הוסף תגובה