צלחות קורנינג בזול – הצלחות המפוארות ביותר

אין דבר כיף כמו אירוח טוב. אתם מכינים את הבית, שוטפים את הרצפה, מצחצחים את המטבח, מכינים את המנה הטבעונית המפורסמת של ביתכם ולובשים את הבגדים היפים שקניתם אז לחתונה של מירב. אך רגע לפני שהכל מוכן – אתם מחפשים סט צלחות יפה ומגלים שנפל על הבית אסון. הצלחות לא תואמות, שרוטות, והדוד מנס ציונה נאלץ להסתפק בכלי פלסטיק. נשמע כמו סיוט?  הוא יכול להמנע בעזרת סט של צלחות קורנינג בזול!

צלחות קורנינג הן סוד כמוס. אחד מפלאי העולם המודרני. הצלחות עשויות מזכוכית מיוחדת, אשר טכניקת יצירתה הוא פטנט אשר נוצר על ידי חברת החלל האמריקאית נאסא. כאשר כל מוצר אחר הוא זהה לחברו, וכל צלחת אחרת מאכזבת – צלחות קורנינג עומדות בכל מבחן. אין משק בית שמסוגל לפגוע בהן, מספיק לקנות סט אחד ולהנות משנים רבות של אירוח איכותי, ארוחות נקיות ונקיון כלים פשוט ומהיר.

הצלחות הבלתי רגילות האלו לא נשרטות, לא נשחקות, לא נפגעות ושומרות על מראה חדש גם אחרי חודשים רבים של שימוש. הצלחות מיוצרות מחומר מיוחד ועוברות תהליך של למינציה אשר שומר עליהן מסדקים, שריטות, שברים וכתמים.

עם זאת, חשוב לזכור שאנו לא מחפשים רק עמידות בסט צלחות. גם סט צלחות מאורניום לא שווה כלום אם הוא לא נראה טוב. ובכן, סט הצלחות של קורנינג הוא מלא חן ויופי, עם מגוון גדול של דגמים ודוגמאות. הסט הצבעוני מעוצב בקפידה עם הרבה מחשבה ופשטות יפה. תמצאו דוגמאות של פרחים, עשבים, צורות וצבעים שיקשטו את הצלחות שלכם ויהפכו את הארוחה שלכם לשמחה וצבעונית. אתם חייבים את זה לבית שלכם, אין סיבה להסתפק בכלים פשוטים.

הצלחות מכניסות הביתה המון אנרגיה, ונשארות טריות שנים רבות לאחר קנייתן. מדובר במותג בעל ותק רב שלא מאכזב, ויאפשר לכם לארח בכבוד את כל באי ביתכם.

הסט נע בין מחירים של 25₪ לסט הפשוט ביותר, ו1,300₪ לסט מפואר ומשובח במיוחד. ניתן להשיג צלחות קורנינג בזול במגוון חנויות כלי בית בארץ, וגם דרך האינטרנט.

 

הוסף תגובה