אינסטלטור עם כל הציוד הוא זה שיושיע אותנו

שוב פעם זה קורה לנו… אנחנו מנסים להוריד את המים בשירותים, ואלה במקום לרדת פשוט עולים לקראתנו. מה זה? איך עוצרים את המים שלא חושבים לסגת? כנראה שישנה תקלה פנימית, סתימה הגורמת למים לעלות ואנחנו חייבים את העזרה הדחופה של האינסטלטור. אך אל דאגה. ביובית שתיכנס לתמונה תחסל מהר מאוד את התופעה.

כאשר אנחנו נתקלים בתופעה של סתימה בביוב מדובר למעשה במקרה מאוד לא נעים. הריחות הקשים והתחושה מעוררת הקבס מעצימה את הבעיה ומתפיחה את ממדיה. הלחץ וחוסר האונים המתלווים לכך מאיימים להטריף אותנו מרוב מצוקה. אז מה עושים? פונים אל אינסטלטור.
אינסטלטור מומחה עם כל הציוד
לא כל אינסטלטור יהיה מסוגל לטפל בכל בעיה. ישנן בעיות אינסטלציה שונות אשר דורשות כלים מיוחדים או ידע מיוחד ולא כל אחד ידע לטפל בכל בעיה. מסיבה זו חשוב מאוד שנדע לפנות אל אינסטלטור מקצועי ומומחה המחזיק בידיו את כל הציוד הדרוש והוא גם יוכל להביא ביובית במקרה ויהיה בכך צורך. כי ישנם מקרים אשר בהם רק הביובית היא זו שתצליח בפועל לשחרר את הסתימה באופן הכי יסודי והכי מהיר. לאחר טיפול של ביובית ניתן לשכוח לגמרי מכל מה שהיה כי כל האזור נשטף, הבעיה נפתרת והמים וגם החיים שבים להם למסלולם התקין והרגוע.
מה עושה הביובית?
הביובית היא בעצם משאית הנושאת על גבה מכלית מיוחדת. זו מתחברת באמצעות צינורות מיוחדים אל המוקד הבעיתי – אל הבור עם הסתימה ושם היא מבצעת שאיבות ביוב. היא שואבת בעוצמה רבה את כל מה שנמצא בתוך הצנרת וכך למעשה היא משחררת את כל מה שנתקע שם באמצע הדרך וגרם לסתימה הזו. לאחר השאיבה היא גם שוטפת באמצעות לחץ מים חזק ועוצמתי במיוחד את כל הצנרת לכל אורכה וכך מתקבלת מערכת חדשה לגמרי של צנרת נקייה מכל רבב.
הגורמים לסתימה עשויים להיות גם שורשים בביוב שנקלעו איכשהו בתוך הצנרת. גם את אותם השורשים תצליח ה ביובית לעקור מהשורש ולשחרר את הדרך למי הביוב שישובו לזרום בצנרת המקורית שנועדה לשם כך.

הוסף תגובה