למה דווקא פרגולה תלויה מאלומיניום

הבית שלנו מושקע כל כך, בדירה אנחנו משקיעים את כל ליבנו בבחירה של כל פריט ופריט, אך הגינה משום מה מוגבלת מאוד בעיצוב שלה. הדק הוא חום בדרך כלל והדשא ירוק. אולם מסתבר שיש דברים שבהם לא צריך להתפשר. וזה הפרגולה שלכם. במקום לבחור פרגולת עץ שבה אתם מוגבלים לצבעים, תוכלו לבחור פרגולה תלויה מאלומיניום, שצבעי הפרגולה יותאמו במאה אחוזים לצבעי החלונות אלומיניום שלכם, יתאמו לדלת ביתכם ויקנו לכם את המראה ההרמוני עליו חלמתם. אותו מרקם, אותו ברק ובדיוק אותו הצבע.

מי צריך תחזוקה?

רבים אינם מודעים לצורך בתחזוקה משמעותית של מוצרי עץ שונים אשר מוצבים בשמש, בגשם ובאבק ולכל פגעי מזג האוויר בגינה או במרפסת. אבל, חשוב לדעת שעץ סובל מירידה גבוהה מאוד במראהו וגם בחוסנו. על מנת שהירידה באיכות העץ וכן הפגיעה במראהו מפגעי מזג האוויר לא יהיו ניכרים במהירות רבה כל כך, יש לדאוג לתחזוקה שוטפת, קרי, שטיפה, מריחה בשמן תואם, בדרך כלל יקר מאוד, ועבודה מלכלכת. יתרה מזאת, תחזוקה של פרגולה מעץ הינה קשה יותר מתחזוקה של דק שכן הגישה לכל צדדי הפרגולה כולל החלק העליון הינה גישה מוגבלת מאוד וקשה פיזית. לכן, דווקא במקרה זה פרגולה תלויה מאלומיניום תהיה פתרון טוב שכן כמו חלונות ביתכם ודלתכם היא אינה מצריכה תחזוקה שוטפת כלל.

למה דווקא פרגולה תלויה

פרגולה תלויה מאלומיניום מאפשרת לנו חסכון במקום, כך שאין צורך לבזבז מקום בשטח הגינה בגלל עמודי תמיכה בפרגולה. כמו כן, המראה היוקרתי של פרגולה תלויה משווה מראה מרשים מאוד לגינה ולמרפסת. ומומלץ מאוד כפריט עיצובי.

חשוב לבחור בעל מקצוע איכותי שידע לבצע גם את הייצור וגם את ההתקנה בצורה הטובה ביותר.

הוסף תגובה