חיפה – מרחוב העצמאות עד לכרמל.

חיפה – עיר עם תחתית

חיפה הפכה בשנים האחרונות ליעד פופלארי במיוחד עבור רבים מתושבי ישראל, העיר ממוקמת במיקום יחסית נח ולא רחוק מדי מהמרכז עם חיבור ישיר ברכבת של פחות משעה, לעיר יש חופי ים רבים המאפשרים מקום בילוי מושלם בימי הקיץ החמים במדינת ישראל. העיר מושכת אליה חברה צעירים בעיקר בזכות האוניברסיטה והטכניון שמהווים מוסדות להשכלה גבוהה ברמה בין הטובים בארץ, דבר הגורם לסטודנטים רבים לחפש דירות להשכרה בחיפה לתקופת הלימודים ולפעמים יש כאלה המחליטים להתשקע בעיר לאחר סיום לימודיהם. בעיר לא חסרים גם מקומות בילוי לחברה הצעירים, במרכז הכרמל קיימים מספר די רב של פאבים ומועדנים שמהווים את מקום הבילוי המרכזי של העיר, נוסף על כך בעיר התחתית ומי שרוצה קצת לגוון יש את הקריות במרחק נגיעה שגם שם לא חסרים מקומות לצאת אליהם בליל שישי.

עם הפנים לחול

העיר חיפה מושכת אליה תיירים רבים גם בזכות הנמל שלה, שמביא עימו אוניות תיירות לא מועטות במהלך השנה, דבר המושך תיירים רבים לטייל בעיר וגם קצת מחוצה לה, ישנם אף תיירים המתאהבים בעיר ומחפשים דירות למכירה בחיפה , כי כה אהבו את המיקום והאקלים הייחודי שלה. לאחרונה גם התווספו טיסות בינלאומיות מנמל התעופה לחיפה ליעדים קרובים כמו קפריסין ויוון , דבר המקל על ישראלים רבים הגרים באזור ורוצים לצאת לחופשה ולא צריכים להרחיק עד נתב"ג, ואף בשורה משמחת ליוצאים לחול משדה התעופה נפתחה חנות דיוטי פרי, כך שלא תרגישו בהבדל בחווית הטיסה שלכם.

מגורים בעיר

העייריה החלה לאחרונה במאמצי שיקום של השכונות הותיקות על מנת למשוך אליהם אוכלוסייה צעירה ומגוונת יותר, כמו לדוגמה שכונת בת גלים שהייתה בן השכונות הנחשבות בעיר והפכה עם השנים למוזנחת ובעלת אוכלוסייה מבוגרת, דבר המצער מכיוון שלשכונה פוטנציאל גבוה בשל קרבתה לים ולתחנת הרכבת הסמוכה, אף אולם האירועים הנחשב באזור היה ממוקם בשכונה, בנוסף גם האצטדיון העירוני של קבוצת הכדורגל היה ממוקם מעבר לכביש. אך העירייה החליטה בשנים האחרונות להזניח מעט את העיר התחתית וחבל, משום שיש פוטנציאל רב לאזור, ישנם סטודנטים רבים המחפשים דירות להשכרה בחיפה באזור העיר התחתית עקב הקרבה לבית הספר לאחיות הממוקם ברמבם ומרחק נסיעה קצר מהאוניברסיטה, כך שלעיר חיפה יש הרבה מה להציע רק צריך לחפש ולהתעמק, מי שמעוניין לגור בעיר זוהי בהחלט אופצייה ראויה .

הוסף תגובה