טכנאי מזגנים – המדריך למציאת טכנאי מוצלח

בימים חמים של קיץ וגם בימות החורף הקרים, המזגן הוא אחד ממכשירי החשמל הכי עסוקים בבית, וכאשר הוא מתקלקל אין ספק שמדובר בעוגמת נפש רצינית. טכנאי מזגנים מוסמך הוא האיש שיכול לסייע לכם לפתור את התקלה, ולהשיב את המזגן לפעילות תקינה במהירות.

מה חשוב לבדוק לפני שקוראים לטכנאי

רגע לפני שאתם מרימים את הטלפון הראשון ויוצרים קשר עם טכנאי מזגנים מומלץ, בדקו קודם כל האם מדובר בתקלה שייתכן ותוכלו לפתור בעצמכם, ולכן מומלץ שתבצעו כמה פעולות:

  1. וידוא שהשלט של המזגן מכיל סוללות מלאות.
  2. בדיקה שהמזגן מחובר לחשמל.
  3. התאמת התכנית של המזגן לעונה, כיוון שלעיתים מזגנים "מקולקלים" מתגלים כתקינים לחלוטין, ומתברר בסופו של דבר שהמזגן היה על מצב חורף במקום על קיץ, ולכן לא הוציא אוויר קר.

במידה וביצעתם את הבדיקות הללו ועדיין נראה שיש בעיה, או שאתם חוששים ומעדיפים שבעל מקצוע יאבחן את התקלה בעין מקצועית, כמובן שכדאי למצוא טכנאי מזגנים.

איך מוצאים טכנאי מזגנים איכותי?

טכנאי העוסק בתיקון מזגנים ניתן להשיג דרך האינטרנט למשל, ולרבים מבעלי המקצוע בתחום ישנו אתר דרכו תוכלו להתרשם מהשירותים שהוא מציע. גם המלצות ממכרים הן דרך נהדרת למצוא טכנאי אמין שיעשה עבודה טובה. מציאת טכנאי איכותי זה חשוב הן בהיבט המקצועי- כלומר על מנת לפתור את התקלה, והן בהיבט הכלכלי כאשר טכנאי הוגן יציע את שירותיו במחירים סבירים, הנעים פחות או יותר סביב טווח דומה למתחריו.

כמה תצטרכו לשלם לטכנאי שיתקן את המזגן שלכם

ביקור של בעל מקצוע יעלה לכם סביב 150 עד 200 שקלים, בלי קשר האם תיקן את המזגן או לא. נוסף על הביקור, טווח המחירים של תיקוני מזגנים נע בין 300 שקלים בערך לטיפול פשוט ונפוץ כמו מילוי גז, ויכול להגיע גם למעל 1000 שקלים על החלפת מדחס. אם המזגן שלכם מקולקל ונראה שהתיקון שלו מורכב ועלותו תהיה גבוהה, ייתכן וישתלם לכן לבצע סקר שוק ולבקש הצעות מחיר לתיקון המזגן מכמה בעלי מקצוע שונים. באופן כזה תוכלו לבחור טכנאי מזגנים מקצועי באשדוד, שעלות השירות שלו תהיה המתאימה ביותר לתקציב שלכם

הוסף תגובה