שקיות ממותגות – חלק חשוב במיתוג העסק

כיום יש לכל בית עסק את השקית המיוחדת שלו הממתגת אותו ויוצרת את הבידול העסקי הייחודי שלו. השקיות הללו משרתות את בית העסק ולמעשה הן מהוות סוג של פרסומת מהלכת עבור בית העסק.

כיום כל בית עסק המכבד את עצמו כבר אינו מסתפק בשקית רגילה. כל אחד מוצא לנכון להשקיע בשקית ממותגת עם הלוגו של בית העסק ועם הסלוגן המיוחד שלו וכך בית העסק נהנה הן מיוקרה שהעסק ישדר הודות לשקיות הללו והן מפרסום של בית העסק היות והשקיות הללו מהוות מעין שלט פרסום מהלך עבור בית העסק. כי כל לקוח שיוצא עם השקית מפרסם לכל את דבר העסק ואת מה שיש לו לומר לציבור.

שקיות ממותגות – השקעה שווה!

בית עסק הרוצה להעלות את הדימוי שלו ואת הערך שלו בעיני הלקוחות בוחר להשקיע עם שקיות ממותגות. השקיות הללו אמנם עולות יותר בהשוואה לשקיות רגילות אך ביחס לרווחים העצומים שיכולים לצאת לנו מהשקיות הללו – הרי שההשקעה היא ממש מינימלית.

מה הרווחים של השקיות הממותגות?

שקיות ממותגות מהוות למעשה מעין מסע פרסום יעיל במיוחד היות וכל לקוח היוצא מהחנות עם השקית הממותגת מפרסם למעשה את דבר העסק ואת המותג הייחודי שלו. אין שום פרסום אחר אשר יוכל להשתוות למסע מקיף כל כך.

מלבד זאת לקוחות מעריכים הרבה יותר חנות המציעה שקיות מודפסות ונאות. זה נראה אולי כמו פרט שולי אך למעשה כל לקוח נהנה משירות שהוא מעבר למינימום ושמציע גם את השקיות המהודרות והממותגות. הרבה יותר נחמד לצאת מחנות עם שקית מכובדת היוצרת תחושה כי רכשנו בחנות יוקרתית.

אז אם התלבטתם האם כדאי לכם להשקיע בהדפסה של שקיות הרי שכנראה כבר הבנתם כי ההשקעה שווה. היא תחזיר את עצמה – ובגדול!

הוסף תגובה