איך לבחור מנתח פלסטי להרמת חזה

אם את שוקלת ניתוח הרמת חזה, בחירת מנתח פלסטי היא ההחלטה החשובה ביותר שתדרשי לה. כאשר את מבקרת מנתחים פוטנציאליים, כדאי לשאול באיזו תדירות הם מבצעים ניתוחי הרמת חזה וכמה ניתוחים כאלה בצעו סה"כ. מומלץ לעיין בתמונות לפני ואחרי, לא רק באתר האינטרנט של המנתח, אלא גם במהלך הייעוץ בקליניקה. שימי לב במיוחד לתוצאות של נשים שהשדיים שלהן לפני הניתוח דומים לשדיים שלך, זה יעזור לך לקבל תחושה של סגנון קוסמטי ואסתטי של המנתח.

ודאי שהמנתח שלך הוא מוסמך על ידי משרד הבריאות; זה מבטיח כי הוא לא עבר על כללי המקצוע או ביצע טעויות שבגללן נשלל לו הרישיון. זה גם מבטיח שמבצע הניתוח מנוסה בניתוחים קוסמטיים ושההליך שתעברי יתקיים במתכונת המוכרת שחיונית לבטיחות שלך. לבסוף תשקיעי במציאת המלצות של מטופלות שנותחו בקליניקה לפני שתבחרי. הבטיחות והתוצאות שלך חשובות.

שילוב של הרמת חזה עם ניתוח הגדלת חזה

במקרים מסוימים, להרים את השדים לבד לא יכול להשיג את התוצאות הרצויות. אם את מרגישה שאת לא שלמה עם השדיים שלך, שאיבדו נפח עקב הזדקנות, ירידה במשקל או הריון, המנתח הפלסטי שלך יכול להוסיף לך שתלים בחזה במהלך ניתוח להרמת השדיים ולהחזיר לחזה שלך את הצורה העגולה והמלאה שהייתה לו. אם יש לך רצון להגדיל חזה, וצורך להרים שדיים, ניתוח משולב של הרמה והגדלת חזה יכולה לבצע את שתי הפעולות עם זמן התאוששות של ניתוח אחד ובמחיר נמוך משני ניתוחים נפרדים.

שמירה על התוצאות כך שהחזה שלך יראה טוב לאורך זמן

לאחר הרמה, אפשר לומר שאיפסת את השעון וחזרת למראה של חזה צעיר. אך השדיים שלך עדיין יעברו שינויים טבעיים עקב תהליך ההזדקנות. עם זאת, טיפול הולם יכול לחסוך לך את תהליך ההתרופפות וההתרוקנות שהוביל להרמה מלכתחילה. חשוב להבין כי אירועים מסוימים בחיים, כגון הריון עתידי או תנודות משקל יכול להשפיע לרעה על התוצאות שלך. אם את מתכננת לעשות ילדים או שאת רוצה לרדת במשקל, עדיף להשיג את אבני הדרך האלה לפני הניתוח להרמת חזה.

ניתוח המבוצע על ידי מנתח פלסטי מוסמך, הוא הליך בטוח ומתגמל עם תוצאות לטווח ארוך.

אם החלטת שאת מעוניין בניתוח הרמת חזה, מומלץ לפנות לרופא מומחה לקבלת ייעוץ.

דר' נועם חי, נחשב למנתח פלסטי בחמישייה הפותחת בארץ בתחום ניתוחי חזה וביניהם גם הרמת חזה.

www.drhai.co.il

הוסף תגובה