דיסק און קי ממותג – תנו ללקוחות שלכם לפרסם אתכם

דיסק און קי מאפשר לנו להעביר כמות גדולה של מידע בנוחות. מנגד, לעלות קבצים לענן -גוגל דרייב למשל, מצריך חיבור לאינטרנט ולוקח פי 7 מאשר העלאת קבצים לדיסק או קי.

זה בדיוק מה שאתם רוצים לשדר ללקוחות שלכם- באתם לעשות חיים נוחים יותר ללקוח שלכם – בדיוק כמו דיסק און קי.

 

לשלב מוצר שימושי בגימיק מגניב

 

דיסק און קי ממותג זו מתנה שימושית, שיכולה להתאים כמתנה גם לעסקים, גם לעובדים עצמם וגם למוסדות חינוכיים. צרפו מחזיק מפתחות לדיסק און קי ותהיו בטוחים שהלקוח שלכם יצרף את הדיסק און קי לצרור המפתחות שלו. כעסק, תשיגו פרסומת לעסק שלכם בצורה סמויה כל פעם שהלקוח שלכם ישתמש בדיסק און קי ממותג בלוגו שלכם. כמוסד חינוכי תקלו על התלמידים שלכם עם פריט שימושי .

ואיפה היצירתיות נכנסת? בפרסום חשוב להיות שימושי ולענות על צורך אצל הלקוח, אך חשוב גם להפתיע ולרגש את הלקוח- ליצור אצלו את אפקט הwow – .

דיסק און קי ממותג מגיע במגוון צורות. אפשר לשלבו בתוך כרטיס שמזכיר כרטיס אשראי או כרטיס ביקור, או כחלק ממחזיק מפתחות. אבל, עם קצת יצירתיות תוכלו להפוך אותו לגימיק מגניב, ולשתול אותו בתוך צורות שונות המתכתבות עם אופי העסק שלכם. למשל, דיסק און קי בתוך צמיד עבור עסק לעיצוב תכשיטים, דיסק און קי מוחבא בתוך מברשת שיניים עבור מרפאת שיניים…ועוד, כיד הדמיון .

 

ניתן לראות שדיסק און קי הוא מתנה שימושית, כאשר הוא מגיע יחד עם עיצוב מקורי – בכל פעם שישלפו את הדיסק און קי שלכם תתעורר שיחה וכולם ירצו לדעת מי העסק שחשב על רעיון כזה מיוחד, וכך תרחיבו את מעגל הלקוחות שלכם.

 

הוסף תגובה