רעיונות לחתונה מיוחדת בחורף

רוב האנשים נוטים להתחתן בקיץ, הוא מוגדר כעונת החתונות ואכן רוב הזוגות בוחרים להתחתן כאשר הימים ארוכים יותר והטמפרטורות גבוהות יותר. אך למעשה, קיימים לא מעט יתרונות לכל זוג אשר מעדיף להתחתן בחורף. קודם כל, כולם יודעים כי חתונת חורף תהיה זולה משמעותית מחתונת קיץ. בגלל שהביקוש יורד, בעלי האולמות בוחרים להוריד את המחירים ומאפשרים לכל זוג להתחתן במחיר סביר באותה הרמה בדיוק כמו חתונת קיץ. מעבר לכך, חשוב לזכור כי החורף הישראלי אינו מתאפיין בשלג או בטמפרטורות קיצוניות, ולכן אין שום בעיה לחגוג את החתונה גם באוויר הפתוח, ורק לדאוג לפטריות חימום ומכסה מפני הגשם. למעשה החורף מכניס אווירה רומנטית וקסומה לאירוע, דבר מאפשר לכל זוג יצירתי לחשוב על לא מעט רעיונות לחתונה מיוחדת בחורף.

כיצד ניתן לשדרג את חתונת החורף שלכם?

החורף נחשב לעונה קסומה, אשר מקושרת לרוב לחמימות של הבית ולאווירה של משפחתיות וקרבה. ניתן לנצל את האסוציאציות האלו, על מנת לחשוב על כמה רעיונות לחתונה מיוחדת בחורף. למשל, כאשר מדובר על צילומי חתונה, בדרך כלל מדובר על צילומים סטנדרטיים על חוף הים, בפארק וכדומה. אך מה יכול להיות מיוחד יותר, מאשר צילומים על רקע חורפי וקריר? תארו לעצמכם תמונה של כלה על רקע ים סוער, אוחזת במטרייה לבנה על רקע של גשם. או לחילופין תמונה של הזוג הטרי, מחובקים מול קמין בוער. זוהי הזדמנות נפלאה לצאת מהקופסא ולייצר אירוע אחר חתונה מיוחדת באמת ושונה מהסטנדרט. ניתן למשל להאיר את האולם באורות חמימים בשילוב עם נרות, אשר יעניקו אווירה רומנטית וביתית לכל האירוע. מומלץ לשלב עיצובים מיוחדים למרכז השולחן, כגון אצטרובלים, פרחי חורף וכדומה. ניתן לעצב את האולם באווירה חורפית, להוסיף פתיתי שלג ולחלק לאורחים המגיעים יין חם או שוקו מפנק כדי להתחמם מהדרך.

חתונה מיוחדת, אחרת

לסיכום, לא חסרים רעיונות לחתונה מיוחדת בחורף, כל מה שצריך זה לפתוח את הראש ולהתחיל לחשוב מחוץ לקופסא. מעבר לעיצוב של האולם וחלוקת משקאות חורפיים ומנחמים, ניתן לחלק לאורחים מטריות צבעוניות בתור מזכרת מיוחדת ושימושית מהחתונה שלכם.

 

 

הוסף תגובה