מדפסת לייזר

כל היתרונות של מדפסת לייזר משולבת

מדפסת לייזר משולבת (משולבת עם פקס) עשויה להוות פתרון אידאלי עבור עסקים רבים שמעוניינים שלא להתפשר על איכות ההדפסה. ההדפסה באמצעות מדפסת הלייזר המשולבת הינה איכותית יותר ומהירה יותר, וההבדל ניכר היטב.ניתן להדפיס באמצעות מדפסת הלייזר על הרבה חומרים כמו בדים ולכן אידאלית למוצרים כמו הדפסת חולצות בנוסף לכך, זוהי מדפסת עמידה יותר, שתשרת אתכם לאורך שנים ארוכות. אמנם מחירה של מדפסת מסוג זה עלול להיות יקר יותר ביחס לסוגים אחרים, אולם חשוב להבין כי מדובר בהשקעה שמחזירה את עצמה.

במקרים אחרים, היא תתאים גם לשימושים ביתיים- בהחלט ניתן לרכוש את המדפסת גם במימדים קטנים וקומפקטיים, כך שהיא תוכל להכנס בקלות לכל בית ולשרת את המשרד הביתי או את צרכי היום-יום של בני המשפחה.

מדפסת לייזר משולבת- איכות ואמינות

קיימות לא מעט סיבות לרכוש את מדפסת הלייזר המשלבת גם פקס. בניגוד למדפסות שעושות שימוש בדיו, היא עושה שימוש בטכנולוגית הדפסה באמצעות לייזר. הדפסת לייזר מאפשרת להגיע לרמות דיוק גבוהות בהרבה ביחס לדיו. בנוסף, מתאפשרת הדפסה מהירה הרבה יותר- ניתן להדפיס בקצב מרשים ביותר של עד 50 דפים בדקה, מה שבהחלט יוכל להועיל למשרדים אשר זקוקים להדפסה בכמויות גדולות לעיתים קרובות. חשוב לדעת גם שהדפסה באמצעות לייזר הינה זולה ביחס לסוגי הדפסה אחרים- לכן, בהחלט יכול להיות שרכישת מדפסת לייזר משולבת תהווה חיסכון משמעותי לטווח הארוך.

יתרון נוסף במדפסות משולבות באשר הן הינו העובדה שהן חוסכות לא מעט מקום במשרד. במקום להציב במשרד, בנוסף אל המדפסת, גם מכשיר פקס, מכונת צילום וסורק- תוכלו ליהנות ממכונה משולבת אשר מספקת את כל הצרכים הללו מבלי לתפוס מקום נוסף.

צבעונית או בשחור לבן

ניתן לרכוש מדפסת בעלת טונר שחור בלבד, או לחלופין- מדפסת לייזר צבעונית. כמובן שאת המדפסת המתאימה ביותר תוכלו לבחור לפי הצרכים שלכם- במידה ועבודתכם היומיומית כוללת גם צילום או הדפסה של מסמכים בצבע על בסיס קבוע, האופציה המומלצת הינה מדפסת לייזר צבעונית. גם ההדפסה בצבע הינה איכותית מאוד ביחס להדפסת דיו רגילה. יש לציין כי מחירה הינו יקר יותר מאשר זה של מכשיר אשר מדפיס בצבע שחור בלבד.

מדפסת לייזר איכותית

מדפסות הן מוצר נדרש והכרחי בכל משרד, ומשקי בית רבים מחזיקים אף הם מדפסות לשימוש של בני הבית. מדפסת לייזר עובדת על הדפסה בטכנולוגיית לייזר והיא המדפסת המועדפת במשרדים בשל אמינותה הרבה, והתפוקה הרבה שהיא נותנת. משרדים רבים רוכשים מדפסת לייזר משולבת שיש בה פקס, סורק וצילום מסמכים. מדפסת לייזר מועדפת בגלל יתרונות רבים נוספים, וביניהם: מהירות הדפסה רבה, איכות מעולה, עלות תחזוקה נמוכה, יכולת לעבוד עם מידע משתנה ועם פרופילי צבע רבים ועוד.

עבודת המשרד

המשרד משמש כמרכז העצבים של פעילות העסק, ועובדיו הם מוציאים לפועל כל מיני החלטות מנהליות, תכתובות, משלוח מכתבים ומיילים ועוד. במשרד נעשה שימוש רב במדפסת משולבת, והפקידים והמנהלים חייבים להיעזר במכשירים המתקדמים ביותר כדי להגיע לתפוקת עבודה טובה ורבה. מדפסות לייזר מגיעות בדגמים רבים, וככל שהדגם גדול יותר כן המפרט שלו עשיר יותר ותפוקת עבודתו מרשימה יותר. כל לקוח ירצה לרכוש את הדגם הנחוץ לצרכיו.

שיטת ההדפסה

מדפסות לייזר נבדלות ממדפסות של הזרקת דיו בשיטת ההדפסה. מדפסות דיו הינו זולות יותר וניתן להדפיס עימן הדפסות צבעוניות במחיר נוח יחסית. הן זקוקות לנייר הדפסה משובח לצורך קבלת תוצאות הדפסה טובות. מדפסות לייזר הינן יקרות יותר אבל איכות ההדפסה תהיה טובה מאוד גם על נייר מאיכות פחות טובה. האיכות מתקבלת בזכות שיטת הזירוגרפיה המאפיינת אותה. האבקה המאוחסנת בטיונר פוגשת את הנייר המודפס ונדבקת אליו במשיכה אלקרוסטטית בדרך להדפסה מושלמת.

 

רכישה מדפסת לייזר מוצלחת

מומלץ לרכוש מדפסת לייזר איכותית שמיוצרת על ידי יצרן בעל מוניטין עולמי. ניתן לרכוש מדפסות אלו בחנות מקצועית ומסודרת אשר מוכרת מגוון גדול מאוד של ציוד משרדים ומכשירים למשרד. ככל שהחנות גדולה יותר כן ניתן למצוא מדפסות רבות מסוגים שונים, וההיצע מסייע, בסופו של דבר, לבחירה. ליצרנים ידועי שם יש מחלקות טכניות אשר מסוגלות לתת שירות תיקונים. המחלקה תבצע את התיקון בתקופת האחריות ולאחריה, במסגרתו הוא יספק חלקי חילוף מקוריים ואיכותיים. כדאי לבצע את כל הבדיקות הנ"ל טרם הקנייה על מנת לערוך קנייה מוצלחת.

 

הוסף תגובה