סרט תדמית צריך לדבר ברגש

מעוניינים ליצור סרטון שישפר את התדמית של העסק שלכם? להסביר את המוטו של העמותה או של המוסד? סרט תדמית הוא כיוון נכון, אבל לאיזה כיוון לקחת את הסרט?

תדמית לא בונים במילים, אלא ברגשות. סרט טוב לא נותן מידע, אלא מעביר חוויה שדרכה ניתן לחוש חיבור אל המותג או אל המוצר שסביבו בנוי הסרט.

קוקה קולה אלופים בלהעביר לנו חוויה שתחבר אותנו למוצר. איך אחרת הם היו גורמים למאות מיליוני בני אדם להיות מעריצים של נוזל שחור עם טעם מסתורי עם הרבה יותר מדי סוכר?

תמצאו את המוצר בסרטון…

אלופים.

ככה הגדולים עושים את זה, אבל אם אין לכם תקציב לידוענים ואין לכם תקציב לנציבים והפקה של צילומים במשך 3 ימים. מה אז? במקרה כזה יש פתרון שצמח בשטח בדיוק בגלל הצורך שקיים בשוק של עסקים קטנים ובינוניים לייצר באז סביב המותג שלהם או סביב אחד המוצרים שלהם. הפתרון הזה הוא סרטי אנימציה. למה זה פתרון אתם שואלים? אה, כי אנימטור הוא כמו אלוהים, הוא בורא עולמות. אין צרוך בניצבים, אין צורך במצלמות. הכול יוצא מהראש ומהידיים. רוצים לעוף – יכולים. רוצים הופעת אורח של מייקל ג'קסון? יכולים. מייקל ג'קסון יכול לפרגן למוצר שלכם, כשמבחינה רגשית לצופה זה כמו הדבר האמיתי.

סטודיו לאנימציה שיודע מה הוא עושה יכול להצחיק את דרכו לתוך הלבבות של כל קהל הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. סרט תדמית מאנימציה יכול לעשות שימוש בצבעים הנכונים ובתרחישים שיעבירו את החוויה שתרצו לקשר אליכם – בלי הפקות מטורפות ובעלויות סבירות ביותר. אם הייתי צריך להמליץ, אז סטודיו בוטיק היילנדר הוא אחד הטובים בארץ – כנסו לאתר אם אתם לא מאמינים. יש שם כמה סרטי תדמית לדוגמה שרק תרצו. highlander.co.il

קחו דוגמה לקליפ שעשו לשלמה ארצי

 

 

רוצים עוד קצת מידע? קבלו כללי אצבע על תהליך הפקה של סרטי תדמית

שלב ראשון – מהו המסר? לפני הכול יש להחליט מהו המסר המדויק אותו רוצים להעביר. חשוב מאוד למקד אותו ולדייק אותו, כך שהסרטון אכן יאמר את האמירה שלכם בצורה מדויקת.

שלב שני – מהו קהל היעד שלכם? קל לזרוק שם של קבוצה כללית, אך ככל שהקבוצה כללית יותר כך קשה לפנות אליה בצורה מדויקת. כאשר מגדירים בצורה מדויקת מאוד את קהל היעד, ניתן למצוא בקלות רבה יותר את השפה ואת הנימה בה יאמרו הדברים.

שלב שלישי – כיצד מגישים את המסר – סרט תדמית מסוגל להעביר מסרים במגוון דרכים. חשוב למצוא את הצורה להעביר את המסרים בנימה נעימה ואהובה שקהל היעד שלכם ירצה לשמוע אותה. לשם כך חשוב למצוא תסריטאי מקצוען שיש לו את המעוף ואת היכולת היצירתית להמציא את הגלגל מחדש בעבורכם, ולסלול לכם את הדרך אל הקהל הפוטנציאלי שלכם.

שלב רביעי – לאחר שלבי התכנון המייגעים הגיע השלב בו יעבדו אנשי התוכנה על העניין, ויבנו את הסרטון שלכם. פעמים יהיה צורך לבצע צילומים ופעמים הסרטון יהיה מורכב מאנימציות. שעות של עמל יושקעו בסרטון הקצר עד להפקה מושלמת ומשביעת רצון.

שלב חמישי – כעת הגיע הזמן להציג את סרטון התדמית מול הלקוח, ולוודא כי הוא עונה על הדרישות ומספק את הצורך לשמו הוא הופק. במרבית המקרים יהיה שלב של תיקונים ודיוקים עד להשגת התוצאה המושלמת.

הוסף תגובה