ביטוח נסיעות לחול

ביטוח נסיעות לחול

פתרון ביטוח לחול – ללא תביעות וללא דאגות

כל מי שמתכנן נסיעה לחו"ל, אמור לדאוג בשלב כזה או אחר לנושא של ביטוח נסיעות. ביטוח אשר יאפשר לו לטוס בראש שקט, בידיעה שכל צורך רפואי שיכול לעלות בטיול הזה, יכול לקבל את המענה הטוב ביותר, מבלי שיהיה צורך להשקיע סכומי כסף גבוהים. שוק הביטוחים כולל מגוון רחב של חברות ביטוח ומגוון גדול אף יותר של פוליסות ביטוחי נסיעות. אחד מהביטוחים האיכותיים, אשר הפופולריות שלהם רק הולכת ועולה עם הזמן, הוא ביטוח פספורט. היתרון הגדול ביותר של ביטוח פספורט, טמון בעובדה שבכדי לממש אותו אין צורך להשקיע זמן בטיפול בבירוקרטיות שונות או בתביעות, כל מה שצריך לעשות, זה להשתמש בכרטיס של פספורט קארד.

מה זה פספורט קארד?

פספורט קארד או כפי שמפורסם בעולם Passportcard זה סוג של כרטיס אשראי נטען, כאשר במידה ועולה צורך כלשהו בגינו אתם אמורים לממש את הביטוח, כל שאתם צריכים לעשות זה להתקשר לחברה, החברה תטעין את הכרטיס בסכום הכסף אשר נדרש לאותה המטרה ולכם יתאפשר לממש את הביטוח בקלות ובמהירות. רק עצם הידיעה שיש פתרון שכזה, מוריד הרבה לחצים ודאגות ומאפשר נסיעה בראש שקט. הכרטיס של ביטוח פספורט קארד, מחכה בדוכן בנתב"ג, כך שחשוב לזכור לאסוף אותו בטרם הטיסה מהדוכן – כמובן, שהנציגים בדוכן, ישמחו לפרט ולהסביר בצורה מקיפה איך ניתן לממש את הביטוח המדובר בעת הצורך.   

אז למה דווקא ביטוח פספורט?

כאמור, אחד היתרונות של ביטוח פספורט על פני ביטוחי נסיעות של חברות אחרות, טמון בעובדה, שאין צורך להוציא כסף מהכיס, כרטיס הפספורט קארד יטען על ידי החברה בסכום הכסף הדרוש וניתן לשלם לרופא או לכל גוף רלוונטי אחר באמצעות אותו כרטיס (סוג של כרטיס אשראי). החברה מציעה מגוון רחב של פוליסות המותאמות עבור כל גיל, כל מצב רפואי וכל אופי של חופשה, כך שכל אחד יכול לבחור את הפוליסה אשר מתאימה עבורו וליהנות כאמור, מכל היתרונות אשר ביטוח נסיעות זה טומן בחובו. כמובן, ההמלצה היא לאסוף מידע על כל האפשרויות הרלוונטיות ובהתאם, לבצע בסופו של דבר את הבחירה הנכונה באותו ביטוח נסיעות לחול.

טסים בראש שקט עם Passportcard

כל מי שטס לחו"ל, מעוניין בסופו של דבר ליהנות, לבלות ולהשאיר את כל הלחצים הרחק מאחור. כשיש ביטוח נסיעות מותאם אישית, זמין ואיכותי, הרבה יותר פשוט להישאר רגועים לאורך כל החופשה, מתוך ידיעה שגם אם חלילה יקרה משהו לא צפוי כמו בעיה רפואית כלשהי או במקרה של אובדן המזוודה, ניתן יהיה לקבל מענה איכותי באותה הבעיה, מבלי שדבר זה יהיה כרוך בבירוקרטיה מורכבת או בהוצאה של סכומי כסף גבוהים. לכן, אם אתם מתכננים נסיעה ונמצאים בשלב של בחירת ביטוח נסיעות, חשוב שתבדקו לעומק את מה שיש ל-פספורט קארד להציע לכם בתחום זה.

הוסף תגובה