5 שמנים אתריים שאתם חייבים בכל בית

ארון התרופות של כולנו מלא בהמון תרופות כימיות שאולי עוזרות לנו בטווח הקצר אבל בטווח הארוך שימוש רב בתרופות "רגילות" עלול להביא למצב שבו הגוף פשוט כבר לא יודע להתמודד בעצמו מה שבאופן טבעי מחליש את היכולת שלו להילחם עם חיידקים ומחלות. תרופות טבעיות וביניהן כמובן גם שמנים אתריים הוכחו כי יכולים לסייע לא פחות מאשר התרופות שלכם ואף לעשות זאת ללא תופעות לוואי וכמובן בשילוב חיסכון גדול של כסף. יש שמנים שאתם חייבים בכל בית ולכל שמן יש סגולות אחרות ויתרונות אחרים ואחרי שתראו את הרשימה של השמנים האתריים המומלצים ביותר תגידו הדבר הראשון שתגידו לעצמכם הוא איך לא עשיתם את זה קודם.

שמן לבנדר – לכאבי ראש וטיפול בחבלות

שמן אתרי שחייב להיות בכל בית בישראל הוא השמן לבנדר אשר עיקל הסגולות שלו מגיעות מהפרחים הסגולים שלו. שמן הלבנדר מצוין עבור חבלות ושריטות כאשר מספר טיפות על המקום הכואב יכולים לעשות קסמים וגם להקל מאוד על הכאב וגם לגרום לפצע להיעלם מהר יותר מגופינו. שמן הלבנדר מעולה גם לאלו הסובלים מכאבי ראש ועיסוי ברקות בנוסף לכמה טיפות יכול להחזיר אתכם למיטבכם ולהעלים כמעט לחלוטין את הכאבים.

שמן קינמון – להזרמה של הדם

הקינמון ידוע כמאכל בעל ריח נעים במיוחד ואפשר להוסיף אותו במספר מאכלים ומשקאות ולשדרג מאוד את הטעם שאנחנו אוהבים. בנוסף להיותו משלים טעמים, שמן הקינמון מצוין עבור זרימה טובה יותר של הדם ואם למשל אתם סובלים מרגליים קרות או רוצים להגביר את קצב הזיעה שאתם מצוננים זה בדיוק השמן שאתם צריכים בביתכם.

שמן אקליפטוס – תתחילו לנשום

אין דבר יותר מרגיז מאשר אף סתום כאשר הנזלת מונעת מאיתנו להריח ריחות וכפועל יוצא מכך גם חוש הטעם נפגע ואנחנו פשוט לא נהנים מהאוכל שאנחנו אוכלים. כמה טיפות של האקליפטוס על בית החזה גורם לנו לנשום יותר טוב ולאף שלנו להיפתח ואז אנחנו יכולים לחזור ופשוט ליהנות מהדברים הפשוטים של חיים.

מנטה – להרגיש קלים בבטן

מכירים את זה שאתם אוכלים יותר מדי ופתאום אתם מרגישים מפוצצים שאתם פשוט לא יכולים לזוז? זה קורה לכולנו כמעט מדי יום והמנטה החריפה מעולה לכאבי בטן וקשיים במערכת העיקול. המנטה למעשה מאפשרת לכם ליהנות מהכמויות של האוכל ואחר כך להרגיש טוב אבל כמובן שרצוי לא לאכול כמויות גדולות מדי מלכתחילה שזה גם גורם שיכול להשפיע מאוד על הבריאות שלנו.

שמן שקדים – לעיסויים מושלמים

רוב השמנים המומלצים יכולים לסייע לכם בבעיות כאלו או אחרות אבל לפעמים אין לנו שום בעיה או מחלה ואנחנו פשוט רוצים קצת להתפנק. שמן שקדים הוא שמן אתרי מומלץ לעיסויים שיכול להמריץ את מחזור הדם ולגרום למי שהחלטתם לפנק לתחושה עילאית.

הוסף תגובה